انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

رای مجمع عمومی سازمان ملل به عضویت کامل فلسطین

منابع خبری از رای مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عضویت کامل فلسطین در این نهاد بین المللی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، المیادین گزارش داد که مجمع عمومی سازمان ملل متحد رای به عضویت کامل فلسطین در این سازمان داد.

بیشتر بخوانید

بر اساس این گزارش، 143 کشور عضو سازمان ملل متحد به قطعنامه عضویت کامل فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل رای مثبت دادند.

نماینده روسیه در سازمان ملل در سخنانی تاکید کرده بود که فلسطین باید به عضویت کامل سازمان ملل درآید.

رای مجمع عمومی سازمان ملل الزام آور نیست و نهادی که باید تصمیم نهایی را درباره عضویت کشورها در سازمان ملل اتخاذ کند، شورای امنیت است.

مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد توصیه‌هایی به شورای امنیت برای بازنگری مثبت در عضویت کامل فلسطین در این نهاد ارائه داده است.

===============================

بی بی سی انگلیسی نیز نوشت :

مجمع عمومی سازمان ملل با اکثریت قاطع خواهان تشکیل کشور مستقل فلسطینی شده و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم از برنامه چند کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن آن خبر داده است. همزمان دبیرکل سازمان ملل نسبت به وضعیت «فاجعه بار» رفح هشدار داده است.

مجمع عمومی سازمان ملل روز جمعه با تصویب قطعنامه‌ای از شورای امنیت خواست تا با نظر مثبت درخواست تشکیل کشور مستقل فلسطینی را بازنگری کند و فلسطین را به عنوان صد و نود و چهارمین عضو سازمان ملل به رسمیت بشناسد.از میان ۱۹۳ عضو سازمان ملل ۱۴۳ کشور به این قطعنامه رای مثبت دادند.پیش از این درخواست تشکیلات خودگردان برای عضویت کامل در سازمان ملل با وتوی آمریکا در شورای امنیت ناکام مانده است.فلسطینیان از سال ۲۰۱۲ دارای وضعیت ناظر غیرعضو بوده‌اند که از حقوقی کمتر از یک عضو کامل برخوردار است.

۰۳/۰۲/۲۱
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.