انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

۱۲ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

In the name of Allah

hello my unknown Israeli friends

Warn your government

     If we are to lose the Islamic Republic of Iran, we will destroy Israel With thousands of IRGC & Hezbollah Missiles in a few minutes. So the Fake Zionist Regime must not be happy about playing firecrackers of Mossad in Iran and should not rush Israelis to sudden Promised Megadeath.

Peace to you , Bye

Hodhodiran.ir

Zarghan, Fars, IRAN

۳۰ مهر ۰۱ ، ۱۷:۴۶
انتشارات هدهد - Hodhod publication

۲۹ مهر ۰۱ ، ۰۹:۲۹
انتشارات هدهد - Hodhod publication
هوالجمیل/ به نقل از روزنامه جوان
با سپری‌شدن چیزی حدود یک ماه از آغاز طرح براندازی جمهوری اسلامی ایران که با رمز «مهسا امینی» آغاز شده‌بود و در شرایطی که به گفته وزیر کشور اغتشاشات در سراسر کشور کنترل شده، کار به جایی رسیده که لیدر‌های اپوزیسیون و برانداز با چنگ و دندان به جان هم افتاده‌اند و دروغ‌های همدیگر را تکذیب و رسوا می‌کنند. ادبیات فحاشانه و دروغگویی‌های گروه‌های مختلف برانداز اعم از سلطنت‌طلبان، نایاک‌ها، منافقین و برخی سلبریتی‌های خارج‌نشین که قرار بود تکه‌های پازل براندازی را کنار هم بچینند، موجب شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با هم به چالش بخورند و در حالی که هنوز کمترین موفقیتی در اهداف براندازانه شان به دست نیاورده، هر کدام دنبال سهم خود هستند و برای این سهم خواهی از یک سو یکدیگر را محکوم و از سوی دیگر اکاذیب هم را رسوا می‌کنند. حتی کار به جایی رسیده که صدای برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان که خودشان آتش‌بیار این معرکه‌اند هم در آمده‌است، همچنان که مجری شبکه من و تو در همان آغاز ماجرای پروژه‌براندازی با اشاره به درگیری و کتک‌کاری میان سلطنت‌طلبان، منافقین و تجزیه طلبان تأکید کرد: «ما ایرانیان خارج از کشور حتی دشمنی کردن را هم بلد نیستیم و جلوی پلیس انگلیس یکدیگر را کتک می‌زنیم و آبروی خودمان را جلوی آن‌ها هم می‌بریم.»
۲۷ مهر ۰۱ ، ۱۰:۵۶
انتشارات هدهد - Hodhod publication
۲۳ مهر ۰۱ ، ۰۰:۴۱
انتشارات هدهد - Hodhod publication

۱۸ مهر ۰۱ ، ۱۸:۳۰
انتشارات هدهد - Hodhod publication

هوالجمیل / شهر تاریخی و مذهبی و شهیدپرور زرقان از دیرباز جهت خدمت خالصانه به مردم و ترویج فرهنگ اهلبیت و تبلیغ مسائل مذهبی و فضائل ولایتی دارای مراکز و مکانهایی به نام سقاخانه، تکیه، دکه، دیر deyr بوده که معمولاً در معابر قرار داشته اند و دسترسی عابرین و مسافرین به آنها آسان بوده است و در سالیان اخیر کلمه موکب تقریباً جای آنها را گرفته است.

 موکب به معنی خیل همراهان سلطان، واژه ای است که حضورش در زبان و شعر و ادبیات ایران زمین سابقه ای دیرینه و کهن دارد ولی سابقه کارکرد و کاربرد جدیدش به بیش از بیست سال نمی رسد و به اولین راهپیمائی های اربعین در عراق پس از سقوط حزب بعث و سرنگونی صدام در سال ۱۳۸۲ شمسی بر می گردد.

تا قبل از آن، در ایران سقاخانه ها،  دکه ها و ایستگاههای صلواتی، تکیه های عزاداری محرم و دیرهای جشن تولد امام زمان که همگی موقتی بودند نقش موکب را در فرهنگ ایران ایفا می کردند ولی پس از آشنائی با موکبهای عراقی، برخی از ولایتی ها و  مذهبیون ایران کلمه موکب را که آمیزه ای از معرفت و خدمتگزاری و آمادگی برای ایثار و جانفشانی است پسندیدند و بجای تمام موارد بالا استفاده کردند، البته مساجد، حسینیه ها، زینبیه ها و مهدیه ها همچنان به جای خود استوارند و بعضاً حامی و پشتیبان یک یا چند موکب در معابر نزدیک و دور، حتی در شهر و کشوری دیگر مثل شهرهای ترانزیت مرزی و همچنین در کشور عراق هستند، از جمله موکب بزرگ خُدام الحسین، در کاظمین و سامرا، موکب الشهداء در کربلا، و موکب خادمین اربعین در کربلا...

در سطح شهر زرقان نیز چندین سال است در ایام محرم و صفر موکبهائی بر پا می شود که به ارائه خدمات مختلف فرهنگی می پردازد و معمولاً چندین نمونه پذیرائی و تغذیه را در برنامه روزانه خود دارند که دو موکب در این رابطه برجسته و مهم و تأثیرگذارند،

یکی موکب وابسته به مسجد جامع نو زرقان و هیئت محبان حضرت علی علیه السلام که در پیاده رو بلوار امام خمینی، روبروی پارک آزادگان برپا میشود و دارای برنامه های متنوع و نوآوری های جالب است و دیگری موکب حضرت ام البنین که حدفاصل گلزار شهدا و حرم امامزاده شاهزاده قاسم علیه السلام برپا میشود. این موکب که متعلق به ولایتی ها شهرستان زرقان است و هزینه هایش توسط نیکوکاران روستاها کربال و شهرهای زرقان، لپویی، رحمت آباد، بندامیر و محله های دودج و شهریار تأمین و توسط بیش از پنجاه نفر از این عزیزان در حدود یکماه اداره میشود که حفظ و نگهداری و پشتیبانی این مجموعهٔ بزرگ نیاز به همتی عالی دارد و البته تأثیر بسزائی در ترویج دین و  شکوفائی محبت و عشق اهلبیت در قلبهای مردم داشته و تبدیل به یک نیاز و مطالبه اجتماعی شده است.

اگرچه در اوائل، موکبهای زرقان و شهرهای دیگر کشور عزیزمان ایران خصوصاً در ایام اربعین به یاد موکبهای خدمتگزار در مسیر نجف کربلا برپا می شد و پایگاه اشک و آه و عشق و عزاداری جاماندگان اربعین بود ولی بعدها تبدیل به پای ثابت عزاداری و زیارت بویژه در دهه آخر ماه صفر در شهرهای همجوار مشهد مقدس و جاده های منتهی به زیارتگاههای کشور شد.

به هر حال، باید قدر این پدیده مقدس و مبارک را دانست و به هر طریق ممکن برای رونق و شکوفائی و رفع نقصهای احتمالی آن کوشید، پدیده ای که نشان از شهادت طلبی، ایثارگری، آمادگی دفاعی و جانفشانی خالصانه امت برای اعتلای فرهنگ قرآن و اهلبیت، بویژه صاحب شریعت، امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف دارد.

اجرشان با خداوند شهید پرور

در پایان، از تمام عزیزانی که به هر طریق در سالهای گذشته در زرقان موکب ایجاد کرده اند استدعا داریم عکس و گزارش کوتاهی برای ما بفرستند تا در این تاریخچه درج کنیم. والسلام

با تشکر از عکاس گرانقدر، دوست عزیزم، جناب فرهاد جعفری

و دوست گرامی و هنرمند عزیز : جناب علیمحمد شیعه

ارادتمند و ملتمس دعا: محمد حسین صادقی

۱۴ مهر ۰۱ ، ۲۳:۵۹
انتشارات هدهد - Hodhod publication

هوالجمیل / ۱- اکثر جوانانی که در اغتشاشات اخیر به میدان آمدند بیکارند، حجاب و آزادی بهانه است، اگر اینها حداقل امید و درآمدی داشتند سرگرم زندگی خودشان بودند پس برای تمام دستگیر شدگان و نشدگان کار و حقوق درست کنیم تا شعار «جمهوری اسلامی، هر روز بهتر از دیروز» محقَّق شود نه بر عکس.

کار و حقوق چگونه؟؟ خیلی ساده...... البته بنده هم یک راهکار سریع عملی دارم که در این مختصر نمی گنجد.

۲- انگلیس بدتر از امریکاست، امریکا نیز دیگر ابر قدرت نیست که داعیه استکبار ستیزی داشته باشیم پس بهتر است تابوشکنی کنیم و «جام زهر» را بنوشیم و استارت رابطه را بزنیم از همان ارتباط خصمانه ای که همیشه با کفتار پیر انگلیس داشته و داریم. 

۳- علاوه بر امنیت و اقتدار، مردم و جوانان زندگی میخواهند همین و بس، قطعاً خدا و امام زمان هم همین میخواهند... والسلام

۱۲ مهر ۰۱ ، ۱۰:۵۶
انتشارات هدهد - Hodhod publication

۱۰ مهر ۰۱ ، ۱۲:۰۸
انتشارات هدهد - Hodhod publication

کتاب و‌طرح جلد جدید کتاب امام زادگان عشق، ۴۵ شهید روستای کناره مرودشت

قطع : رُقعی - 160 صفحه ؛ قیمت : 14 صلوات

پژوهش و نگارش : محمد حسین صادقی

به کوشش : محمد رحیم کناره فرد

خطاط و طراح جلد : مسعود زارع (کناره)

نثار ارواح مطهر شهدا و اموات صلوات و فاتحه

۱۰ مهر ۰۱ ، ۰۱:۳۲
انتشارات هدهد - Hodhod publication

۰۹ مهر ۰۱ ، ۲۱:۱۶
انتشارات هدهد - Hodhod publication