انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

۱۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

۳۱ شهریور ۰۲ ، ۱۳:۰۷
انتشارات هدهد - Hodhod publication

قابل توجه مردم عزیز و تمام مسئولین محترم شهرستان زرقان و نمایندگان گرامی شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، به امید اقدام عاجل قبل از فوت فرصتها... یا علی مدد

۳۰ شهریور ۰۲ ، ۱۵:۱۳
انتشارات هدهد - Hodhod publication

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از طلایه‌داران و فعالان حوزه‌های مختلف دفاع مقدس: دفاع مقدس نشان داد جوانان می توانند همه مشکلات را حل کنند...دیدار طلایه‌داران و فعالان دفاع مقدس

۲۹ شهریور ۰۲ ، ۲۱:۱۲
انتشارات هدهد - Hodhod publication

۲۹ شهریور ۰۲ ، ۲۱:۰۷
انتشارات هدهد - Hodhod publication
جمعی از دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان یکی از مدارس تهران(*) در روزهای گذشته و پیش از عزیمت به کربلا و زیارت اربعین حسینی علیه‌السلام، در نامه‌ای از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درخواست کردند تا توصیه‌هایی برای پربارتر شدن حضور در راه‌پیمائی اربعین داشته باشند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی

متن پاسخ رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسمه‌تعالی

- زیارتتان قبول باشد عزیزان. در این راه‌پیمائی مقدس، فرصت توجه و توسّل را از دست ندهید، و نیز فرصت تأمل و تفکر در مجاهدت سیدالشهداء علیه‌السلام و هدف آن و برکاتی را که خداوند به این فداکاری بزرگ عطا کرده است. آن هدف، باید هدف هر انسان مؤمن باشد. از خداوند توفیق و هدایت بخواهید و در راه آن هدف ثابت قدم بمانید.

سیّدعلی خامنه‌ای

 -------------------------------------

بسمه تعالی

السلام علی قتیل العبرات
محضر مبارک پدر مهربان و عزیزتر از جان، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی
   با عرض سلام و تحیّت، به لطف خداوند منان و با مدد امیرالمؤمنین و سیدالشهدا، جمعی از فرزندان شما توفیق زیارت دسته‌جمعی اربعین را پیدا کرده‌اند.
   پدر گرامی و دلسوز، این جمع استدعا دارند در آستانه‌ی این سفر معنوی و این خیر کثیر، ما را از مرحمت‌ها و راهنمایی‌های مشفقانه‌ی خویش برای هرچه بهتر برگزار شدن این زیارت و هرچه پربارتر شدن این پیاده‌روی گران‌قیمت، بهره‌مند فرمائید.
   این جمع و همه فرزندان و پیروان شما در همه حال دعاگوی وجود ارجمند و نازنینتان هستند.
ملتمس دعای شما؛جمعی از دانش آموزان و فارغ التحصیلان مجتمع تربیتی فرهنگ

۲۶ شهریور ۰۲ ، ۲۲:۳۵
انتشارات هدهد - Hodhod publication
🔹رهبر معظم انقلاب در دیدار اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی: لازم می‌دانم که از ملت عراق به خاطر پذیرایی و میهمان‌نوازی ارزشمندشان در ایام اربعین تشکر کنم.
🔹شوخی نیست، بیش از ۲۲ میلیون زائر را در بین راه نجف و کربلا یا کاظمین و کربلا، عراقی‌ها در طول چندین روز پذیرایی و میزبانی کردند. دار و ندار خود را گذاشتند، این واقعا جای تشکر دارد. صمیمانه از برادران و خواهران عراقی تشکر می‌کنم.
🔹از مسئولین عراقی به ویژه حشدالشعبی، از نیروهای انتظامی عراق، از دولت عراق که امنیت را برقرار کردند، تشکر می‌کنم.
🔹از نیروی انتظامی خودمان هم صمیمانه تشکر می‌کنم در این قضایای رفت‌وآمدها در مرز کار کردند، شب و روز نشناختند، اینها خیلی ارزش و قیمت دارد. قدر این نیروهای فداکار و جوانان خوب در بخش‌های مختلف را باید بدانیم...
۲۳ شهریور ۰۲ ، ۲۰:۲۹
انتشارات هدهد - Hodhod publication
۲۰ شهریور ۰۲ ، ۰۸:۲۷
انتشارات هدهد - Hodhod publication

متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل که در تاریخ یک‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ برگزار شده بود، صبح امروز در محل برگزاری همایش در اردبیل منتشر شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار، حفظ و تثبیت راه شهدا و انتقال سیره عملی آنان به نسل جوان را وظیفه‌ای مهم خواندند. رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح و بِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هریک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.

۰۳ شهریور ۰۲ ، ۱۳:۳۷
انتشارات هدهد - Hodhod publication

۰۳ شهریور ۰۲ ، ۱۰:۱۸
انتشارات هدهد - Hodhod publication
۰۳ شهریور ۰۲ ، ۱۰:۰۱
انتشارات هدهد - Hodhod publication