انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 شهیدی که اسوه تلاش بود

شهید دکتر حاج حسین فهیمی، یکی از شهدای هنرمند که در عرصه خوشنویسی و سینما و تولید مستند فعالیت می‌کرد، به‌عنوان شهید شاخص هنرمندان استان فارس در سال ۱۴۰۰ معرفی شد.


به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، آیین عطر افشانی گلزار شهدا و تجلیل از شهید حسین فهیمی، شاخص هنرمندان استان فارس در سال 1400 امروز، 22 فروردین‌ماه در شیراز برگزار شد......

ادامه در لینکهای زیر:::::::

شعر و عکس و مطلب درباره شهید دکتر حاج حسین فهیمی و برادران شهیدش و خانواده معزز و شهیدپرور فهیمی

لینک مرتبط در خبرگزاری بسیج

لینک مرتبط در ایسنا

لینک مرتبط در باشگاه خبرنگاران جوان

۲۳ فروردين ۰۰ ، ۱۴:۱۳
انتشارات هدهد - Hodhod publication

هوالجمیل

گویند: نادرشاه قبل از فتح شیراز و شکست دادن افغان‏ها نذر کرده بود که در صورت موفقیت، تعمیراتی در شاه چراغ انجام دهد. پس از دفع شر افغان‏ها و شکست فاحشی که در حوالی زرقان شیراز بر آنها وارد شد، نادر یک هزار و پانصد تومان پول رایج آن زمان را برای تعمیر بقعه و مقدار 720 مثقال زرناب برای ساختن قندیلی در بالای سر امامزاده هدیه کرد، که این قندیل تا سال 1139 ق در بقعه باقی بود، ولی در آن سال زلزله شدیدی در شیراز رخ داد قسمتی از بقعه ویران گردید، قندیل یاد شده فروخته و صرف تعمیرات ضروری بقعه گردید، تا اینکه نادر برای بار دوم در سال 1146 ق به شیراز آمد و پس از زیارت بقعه متبرک احمد بن موسی(علیه‏السلام) و صرف نهار در شاهچراغ که از طرف مرحوم میرزا محمد حسین شریفی متولی آستانه ترتیب داده شده بود، مبلغ دویست تومان پول رایج روز جهت تعمیرات بقعه حواله کرد. (شیراز، علی سامی، ص 337)  از وبلاگ کاشی حوض/ اسدزاده

۲۱ فروردين ۰۰ ، ۱۳:۵۹
انتشارات هدهد - Hodhod publication

 هوالجمیل

هر گلی را به ناز بو کردیم

یادی از آن فرشته خو کردیم

گشت جاری به آسمان، صلوات

هر زمانی که یاد او کردیم......

از کتاب کوثریه صفحه ۱۶۹ 

دانلود صلواتی کتاب کوثریه

دانلود صلواتی کتابهای جدید هدهد - از سایت کتابراه

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و فرجنا بهم

۰۷ فروردين ۰۰ ، ۰۸:۵۴
انتشارات هدهد - Hodhod publication