انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

۲۹ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

۵ تن از مأموران مرزبانی سراوان شب گذشته در درگیری با یک گروهک تروریستی به شهادت رسیدند. در این درگیری که در منطقه "مَک سوخته" رخ داد، ۲ مرزبان کادر و ۳ سرباز به شهادت رسیدند و ۲ مأمور دیگر نیز مجروح شدند....یک مرزبان در عملیات احیا به زندگی بازگشت..... مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا گروهبان یکم "رضا برجی" که اعلام شده بود در حادثه تروریستی برجک "مزه سر" هنگ مرزی سراوان به شهادت رسیده، طی عملیات احیاء مجددا به لطف خدا به زندگی بازگشت.
اسامی شهدای مرزبان در سراوان به نام‌های گروهبانیکم شهید "حسین بادامکی"،گروهبانیکم شهید "علی غنی با تدبیر" ، سرباز وظیفه شهید "محمد جمالزاده"،سرباز وظیفه شهید "یونس سیفی نژاد" و سرباز وظیفه شهید "ناصر حیدری" اعلام شد.
دادستان زاهدن مرکز سیستان و بلوچستان گفت: ۶ نیروی مرزبان در حمله گروهک جیش الظلم به پاسگاه مرزی شهرستان سراوان به شهادت رسیدند که دستورات قضایی لازم برای دستگیری عوامل حادثه صادر شده است......

۳۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۰
انتشارات هدهد - Hodhod publication

گروه سیاسی-رجانیوز: حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح روز شنبه - ۳۰ اردیبهشت - در دیدار مسئولان وزارت امور خارجه و سفیران جمهوری اسلامی ایران، با تبیین ضوابط و شاخص‌های سیاست خارجی موفق، مسئولان دیپلماسی کشور را به رصد دائم تحولات تدریجی و حوادث تأثیرگذار در نظم بین‌الملل برای بدست آوردن جایگاه شایسته ایران عزیز در نظم آینده جهان فراخواندند.

۳۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۰۸:۵۲
انتشارات هدهد - Hodhod publication

​​​​​​باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سایت روزنامه فرهیختگان :

دوره تقریبا ۵ دهه‌ای حاکمیت پهلوی پدر و پسر بر ایران، اما از حیث واگذاری مرز‌های کشور یک نقطه تمایز با همیشه تاریخ دارد و آن واگذاری نواحی مختلف از سرزمین ایران بدون هیچ‌گونه درگیری است. رضاخان که برای کسب قدرت و انتقال پادشاهی از قاجار به پهلوی نیازمند عدم برانگیختن حساسیت شوروی بود و در دوره وزیرالوزرایی خود از قصبه فیروزه چشم‌پوشی کرده بود، با همین عادت پا در وادی قدرت نهاد و در معاهده سعدآباد با بخشیدن گوشه‌هایی از ایران به هریک از ۳ همسایه دیگر حاضر در این معاهده یعنی عراق، ترکیه و افغانستان هزینه آنچه ثبات در منطقه خوانده می‌شد، یک‌تنه از جیب ملت ایران پرداخت کرد. بعد‌ها پهلوی پسر نیز با پای‌گذاشتن در مسیر پدر همین رویکرد را نسبت به نقشه جغرافیایی ایران درپیش گرفت و ننگی را از خود در تاریخ به جای گذاشت که توسط امیرعباس هویدا، نخست‌وزیر وی با افتخار به شوهر دادن بحرین تعبیر شد. مناطقی که در نگاه پهلوی با بی‌اهمیت شمرده‌شدن از ایران جدا شد، هریک از موقعیت ژئوپلیتیکی برخوردار بودند که رقیبان با پی بردن به آن دست تعدی را به‌سمت‌شان دراز کرده بودند. در ادامه به بررسی ماجرای جدایی نواحی‌ای از ایران که پهلوی چوب حراج برآن‌ها زد، پرداخته شده است.... بقیه در ادامه مطلب

۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۲۵
انتشارات هدهد - Hodhod publication

هوالجمیل/ سپاس بیکران خداوند را بخاطر برگزار نشدن جشنهای روز «مجعول» زرقان، که اگر برگزار شده بود ((آن هم در این برهه حساس تاریخی که کشف حجاب و برهنگی و هتاکی و بی حیایی و دهن کجی به ارزشها و توهین به تمام مقدسات در جامعه مرسوم شده بخصوص در محیط باز و بی در و پیکر، در شب، در فضای نیمه تاریک و نیمه روشن، جمعیت مختلط، در فضای ملتهب و تحریک آمیز موسیقی و رقص و .... و مهمانان و موتورسواران زوجی و بی حجاب که هر عصر و شب برای بی بند و باری از شهرهای مجاور به پارکهای زرقان می آیند و بعضاً مست و حامل مواد توَهُم زا هستند ووو ایجاد آشوب و صدها معصیت.... همراه با فیلمبرداری و ارسال برای آنتنهای معاند...)) فجایعی به بار می آمد که با استعفای چند مسئول (مثل قضیه روز شیراز) هم جبران نمی شد... میخواستم در نماز جمعه رسماً تقدیر و تشکر کنم که توفیق حاصل نشد و به تعویق افتاد تا حالا.
هنوز خون شهیدان غیرت و امنیت خشک نشده و فتنه ها مثل آتش زیر خاکستر است...
و مجدداً سپاس بیکران خداوند متعال را بخاطر جلوگیری از بوجود آمدن زمینه ارتکاب معاصی و منکرات...
والسلام: محمد حسین صادقی
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۵ شوال ۱۴۴۴ سالروز شهادت امام صادق علیه السلام

۲۸ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۵۵
انتشارات هدهد - Hodhod publication

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار مسئولان، کارگزاران و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام، نگاه صحیح به حج و فهم اهمیت این فریضه را بسیار مهم خواندند و تأکید کردند: حج، مسئله‌ای جهانی و تمدنی است که هدف آن، ارتقاء امت اسلامی، نزدیکی دلهای مسلمانان و اتحاد امت اسلامی در مقابل کفر و ظلم و استکبار و بت‌های بشری و غیر بشری است.

۲۸ ارديبهشت ۰۲ ، ۰۷:۵۶
انتشارات هدهد - Hodhod publication

به گزارش ایسنا/ ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انجام ماموریت موفقیت‌آمیز خود در سفر به دور دنیا امروز به آب‌های سرزمینی کشورمان وارد شد. به گزارش ایسنا، ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی شامل ناوشکن دنا و  ناوبندر مکران در مهرماه سال گذشته ماموریت خود را از بندرعباس آغاز کرد و امروز پس از حدود ۲۲۰ روز دریانوردی وارد آب‌های سرزمینی کشورمان شد. دنا و مکران پس از حرکت از بندرعباس وارد اقیانوس هند شده و در ابتدا در بندر بمبئی و بعد از گذر از تنگه مالاگا در بندر جاکارتای اندونزی پهلو گرفت. در ادامه با گذر از شمال استرالیا برای اولین بار وارد اقیانوس آرام شد و عرض این اقیانوس را طی کرد.

۲۷ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۸:۴۷
انتشارات هدهد - Hodhod publication
«اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ الصَّادِقِ خَازِنِ الْعِلْمِ الدَّاعِی إِلَیْکَ بِالْحَقِّ النُّورِ الْمُبِینِ اللَّهُمَّ وَ کَمَا جَعَلْتَهُ مَعْدِنَ کَلامِکَ وَ وَحْیِکَ وَ خَازِنَ عِلْمِکَ وَ لِسَانَ تَوْحِیدِکَ وَ وَلِیَّ أَمْرِکَ وَ مُسْتَحْفَظَ [مُسْتَحْفِظَ] دِینِکَ فَصَلِّ عَلَیْهِ أَفْضَلَ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَصْفِیَائِکَ وَ حُجَجِکَ إِنَّکَ حَمِیدٌ مَجِیدٌ»
شهادت رئیس مذهب بر حق تشیع، حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) را تسلیت میگوییم.
التماس دعا
۲۶ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۳:۲۲
انتشارات هدهد - Hodhod publication

در مدح امام محمد باقر و امام جعفر صادق (ع)

ای تجلیــــگه علـــــم ازلـی
وارث دانش و احکام رُسُل
تا ابد علم تو در جلوه‌گری
بود آئینه‌ی آئین پدرت
باقرالعلم رُسل را پسری
گرچه در مکتب تدریس امام
لیک چون منصب عصمت داری
وسعت علم تو نامحسوس است
هرچه از علم کنون در کف ماست
از اضافات افاضات شما
عقل بر نور شما مفتون است
جهل و ظلمت ز شما در وحشت
گرچه هستید تمامی به صفات  
هر یکی لیک ز اوصاف نکو
بین اسماء و صفتهای خدا
صدق یعنی که کلامت حق است
در دلت گنج حقیقت داری
صدق یعنی سخنت بی کم و کاست
صدق یعنی که تو صادق هستی
صدق یعنی سخنت معیار است
گوهر صدق خدا در صدفت
صدق یعنی که بُود دینت ، حق
صدق یعنی که خدا با لب تو
لاجرم مذهب تو مذهب اوست
شیعه کز همت تو پا بر جاست
در جهان هرکه صداقت دارد
هرکه در کار دروغ است و ریا
شیعه آن است که صادق باشد
کذب سرچشمه هر شر و بدی است
کذب ظلم است و دیانت صدق است
روح ادیان همگی صدق و صفاست
شیعه گرچه به ولا حیدری است
ای تشیع ز تو برپا صادق
ای گل سرسبد عشق و حیات

 

 

صاحــب معرفـــت لَـم‌یـَـَزلی
علم تو مجمع اندیشه‌ی کُل
وامدار تو علوم بشری
باقر علم نبیین پدرت
تو شکافنده‌ی علم پدری
به کمالات شدی عالم تام
از خدا علم امامت داری
چون دلت وصل به اقیانوس است
کفی از کوثر فیاض شماست
شده بس رشته دانش برپا
بشریت به شما مدیون است
عقل و حکمت به شما در وحدت
چارده آینه‌ی جلوه‌ی ذات
گشته مخصوص به یک جلوه­ی او
هست صادق صفت خاص شما
مکتب و درس و پیامت حق است
اذن ایجاد شریعت داری
جلوه کاملی از حرف خداست
و به حق ، عارف و ناطق هستی
روحت از صدق و صفا سرشار است
مستقیم است صراط و هدفت
صــادق­الـوعــدی و آئیــنت ، حق
می­کند شرح و بیان مذهب تو
 هرچه آید به لبت از لب اوست
وعده­ی صدق خدا در دو سراست
به مرام تو قرابت دارد
هست دشمن به تو و دین خدا
بی صداقت چو منافق باشد
صدق ، مفتاح بهشت ابدی است
روح زیبای عبادت، صدق است
شیعه آئینه ادیان خداست
لیک در فکر و عمل جعفری است
ای عزیز دل زهرا صادق
تا ابد بر تو سلام و صلوات

 

والسلام

محمد حسین صادقی -  به نقل از کتاب کوثریه

۲۵ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۵۹
انتشارات هدهد - Hodhod publication
متأسفانه اسراییل ظاهراً برنده شد، بهترین فرماندهان مقاومت و خانواده هاشون رو با موشکهای نقطه زن زد، از هزار موشک ما تعداد کمیش به اطراف شهرکها خوردند، بقیه توی هوا زده شدند،... بعد هم اسرائیل افتاد به التماس برای آتش بس که البته به نفع دو طرف بود، منتظر انتقام سخت بودیم ولی... حیف و صد حیف
تلفات اسرائیل دو کشته و ۷۵ زخمی؛ از مقاومت ۳۳ شهید و ۱۹۰ مجروح
۲۵ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۴۵
انتشارات هدهد - Hodhod publication
به گزارش مشرق، هزاران نفر روز گذشته (شنبه) در پایتخت بریتانیا برای بزرگداشت هفتاد و پنجمین سالگرد «یوم النکبه» که فلسطینیان هرساله مراسم یادبود آن را در تاریخ ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت ماه) برگزار می‌کنند تا یادآور اخراج صدها هزار فلسطینی از خانه‌ها و سرزمین‌هایشان در سال ۱۹۴۸ پس از اشغال اراضی فلسطینیان به دست صهیونیست‌ها باشد. راهپیمایی کردند.
روزنامه «ینی شفق» ترکیه در این خصوص گزارش کرد، تظاهرات هزاران نفری در لندن با عنوان: «نکبه ۷۵-به آپارتاید پایان دهید، به اشغالگری پایان دهید»، با هدف اعلام همبستگی با فلسطینیان برگزار شد و معترضان خواستار اقداماتی برای توقف حمایت بریتانیا از نظام سرکوبگر صهیونیستی شدند.
بر اساس این گزارش، هزاران نفر با تجمع مقابل ساختمان شبکه بی بی سی در لندن به سمت دفتر نخست‌وزیری انگلیس راهپیمایی کردند.
۲۴ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۳:۴۹
انتشارات هدهد - Hodhod publication