انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

۱۸ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا صبح امروز (یکشنبه) با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند.

۲۹ آبان ۰۲ ، ۰۶:۲۰
انتشارات هدهد - Hodhod publication
بنام خداوند مظلومان و در هم کوبنده ستمگران
و بعد، امروز شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ در سراسر کشور راهپیمایی برگزار شد برای همدلی با غزه، شهر ما هم مراسمی پر شور داشت ولی با شعر و شعار و راهپیمایی و همایش و بیانیه مشکل غزه حل نمیشود، شهدا از ۱۲ هزار نفر که اکثراً کودک و زن و غیرنظامی هستند گذشت و مجروحین از سی هزار نفر...
غزه ۴۴ روز است زیر آتش شدید جهان است با انواع جنایتها، بمباران مدارس، بازارها، بیمارستانها، مساجد و کلیساها، اردوگاهها و پناهگاهها، و نبش قبر شهدا و ربودن بیش از یکصد جنازه، تمام دولتهای جهان از جنگ جهانی می ترسند، همه از بمب اتم می ترسند و غزه را به حال خود رها کرده اند، امریکا و اروپا هم لحظه لحظه اسرائیل غاصب و خونخوار را شارژ می کنند، خاک بر سر این جهان، خدایا چرا چرا این خراب آباد را نابود نمیکنی؟ غزه تا کی باید در محاصره، زیر آتش شدید شبانه روزی بدون دارو و آب و نان و برق و گاز سر کند؟ خدایا چرا این جهان کثیف و خفته را منفجر نمیکنی... ساعت به ساعت اخبارهای داخلی و خارجی را برای آتش بس چک می کنم ولی روز به روز بدتر میشود، اگرچه یکعمر مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل گفته ام ولی حالا دیگر با تمام سلولهایم فریاد میزنم: مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و صهیونیزم جهانی،
اگر برای آزادی قدس هزاران حسین و خمینی شهید شوند کم است ولی قتل حتی یک علی اصغر زیاد است... چرا اجازه نمیدهید برویم کمکشان، یا حداقل مثل آنها زیر آتش باشیم نه در کنج صحت و عافیت که البته امنیت کشور ما جای بسی سپاس دارد، ولی به خلق مظلوم فلسطین باید گفت:
تو را جان بلاکش بودم ایکاش
به زیر تیر و ترکش بودم ایکاش
فلسطین غریب و بی دفاعم
کنارت زیر آتش بودم ایکاش
خدایا به حق حضرت زینب، که امشب میلادش را با غم غزه و با اشک و خون، جشن گرفتیم و به حق حضرت علی اصغر و کودکان شهید غزه، این ملت مقتدر و مظلوم را از این ظلمهای بی حساب نجات بده و دشمنان آنها را الساعه ذلیل و نابود بگردان... آمین یا رب العالمین
والسلام، هدهد ایران
۲۷ آبان ۰۲ ، ۲۳:۱۱
انتشارات هدهد - Hodhod publication
یاهو به نقل از بی بی سی و رادیو ارتش اسرائیل
Israel's army radio reported that troops had not so far found any sign of any of the hostages taken by Hamas in its 7 October attack.
رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد که سربازان تاکنون هیچ نشانه ای از گروگان هایی که حماس در حمله هفتم اکتبر خود به گروگان گرفته بود، پیدا نکرده است.
۲۴ آبان ۰۲ ، ۲۲:۱۰
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارتش مجهز به پیشرفته‌ترین تسلیحات و جنگ‌افزارهای آمریکایی و اروپایی امروز از ورود نظامیانش به بیمارستان الشفاء غزه خبر داده است، دفتر اطلاع‌رسانی غزه یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به این مرکز پزشکی را جنایت جنگی خوانده است.
۲۴ آبان ۰۲ ، ۲۰:۲۷
انتشارات هدهد - Hodhod publication
▪️سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده اند از فساد اخلاقی حاکمان مرتجع عرب در منطقه، فیلم ها و‌ مستندات بسیاری برای انتشار دارند.
▪️حتی افرادی از سوی سازمان جاسوسی و تروریستی موساد ماموریت داشته اند با حکّام عربی ارتباط برقرار نمایند تا در زمان لازم از فساد آنان بعنوان اهرم فشار بر علیه شان استفاده کنند.
▪️بی ربط نیست وقتی نتانیاهو خطاب به روسای کشورهای عربی می‌گوید: اگر می خواهید بر کرسی قدرت باقی بمانید ساکت بمانید!
▪️این یکی از دلایلی است که معلوم می‌کند چرا وقتی رئیسی در نشست اخیر اتحادیه عرب در ریاض، همچون شیر غران، دلاورانه سخنرانی کرد و اسرائیل را محور شرارت خواند، این جماعت با ترس و اضطراب به او نگاه میکردند.
۲۴ آبان ۰۲ ، ۱۳:۲۳
انتشارات هدهد - Hodhod publication

حملات شدید رژیم صهیونیستی در سی و نهمین روز تجاوز به نوار غزه ادامه دارد که طی آن شمال نوار غزه در معرض حملات شدید قرار گرفته‌است. در عین حال ارتش اشغالگر به کشته شدن دو سرباز و زخمی شدن تعدادی دیگر در جریان درگیری با مقاومت فلسطین اذعان کرد.

۲۳ آبان ۰۲ ، ۱۱:۱۳
انتشارات هدهد - Hodhod publication

TEL AVIV — Strikes hit the Gaza Strip's largest hospital Friday, badly wounding displaced civilians on its grounds and in some cases forcing them to move yet again and seek refuge amid the devastating war. The scenes of bloodshed and desperation atAl-Shifa Hospital came as Israeli forces closed in on the center of Gaza City, near at least four hospitals, according to Palestinian health officials. In one video appearing to show an outpatient clinic of Al-Shifa on Friday, a young girl covered in blood shrieks with her hands held up to the sky. 

۲۰ آبان ۰۲ ، ۲۰:۲۸
انتشارات هدهد - Hodhod publication
بسم الله الرحمن الرحیم
وزیر خبیث اسرائیل با هماهنگی امریکا دستور استفاده از بمب اتمی داده علیه فلسطینی ها... لذا ایران برای دفاع از جهان باید سریعاً بمبهای اتمی بسازد...
یا علی ، هدهد ایران
Www.hodhodiran.ir
&&&&&
In the name of Allah
The evil minister of Israel, in coordination with the United States, ordered the use of atomic bombs against the Palestinians... Therefore, Iran must quickly build atomic bombs in order to defend the world.
Ya Ali
Hodhod of Iran
Www.hodhodiran.ir
۱۶ آبان ۰۲ ، ۱۴:۳۵
انتشارات هدهد - Hodhod publication

سخنگوی وزارت خارجه گفت: آمریکا با سوءاستفاده از قدرت، مانع انجام وظیفه از سوی شورای امنیت سازمان ملل در مورد پیگیری‌های جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی شده است و شورای امنیت و صلح و امنیت بین‌المللی را به گروگان گرفته است.

۱۵ آبان ۰۲ ، ۱۱:۴۹
انتشارات هدهد - Hodhod publication
سخنگوی دفاع مدنی غزه: بیش از ۲ هزار شهروند زیر آوار هستند

غزه- ایرنا- سخنگوی سازمان دفاع مدنی غزه گفت: بیش از ۲ هزار شهروند این باریکه همچنان زیر آوار هستند و خارج کردن آن‌ها به خاطر امکانات و تجهیزات ناکافی و وقت کم غیرممکن است.«محمود بصل» در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در غزه افزود: متاسفانه به خاطر بمباران های پیاپی، وقت کافی برای امداد رسانی نداریم و تا مشغول کمک رسانی به فاجعه دیدگان و قربانیان یک بمباران هستیم، بمباران دیگری انجام می شود.وی اضافه کرد: گروه های نجات هنوز کمک به آسیب دیدگان یک بمباران را به پایان نرسانده اند که به سوی محل بمباران های جدید می شتابند و به همین خاطر تلاش برای نجات و خارج کردن کسانی که زیر آوارها گرفتار شده اند به زمانی دیگر موکول می شود و در این صورت اگر زخمی ها و افراد زنده زیر آوارها باشند به شهادت می رسند، نیروهای دفاع مدنی و امداد رسان به شهروندان نیز هیچ مصونیت و امنیت جانی ندارند و تاکنون ۱۷ نیروی امدادرسان به شهادت رسیده و ۵۰ نفر دیگر زخمی شده اند ولی ما همچنان به خدمت رسانی ادامه می دهیم.

۱۲ آبان ۰۲ ، ۱۰:۴۲
انتشارات هدهد - Hodhod publication