انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

غزه در چهل روز حماسه،ظلم،ننگ،افتخار

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳ ق.ظ

حملات شدید رژیم صهیونیستی در سی و نهمین روز تجاوز به نوار غزه ادامه دارد که طی آن شمال نوار غزه در معرض حملات شدید قرار گرفته‌است. در عین حال ارتش اشغالگر به کشته شدن دو سرباز و زخمی شدن تعدادی دیگر در جریان درگیری با مقاومت فلسطین اذعان کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی محاصره بیمارستان‌ها را تشدید کرده، اطراف بیمارستان الشفا در شهر غزه که رسماً از کار افتاده همچنان شاهد نبردهای شدید است. در غرب غزه، اشغالگران به حملات خشونت آمیز خود به مناطق مختلف باریکه ادامه می‌دهند.

شش شهید و تعدادی مجروح بر اثر بمباران خانه خانواده السوارکه در کنار مدرسه الفاخوره در وسط اردوگاها جبالیا به بیمارستان اندونزی منتقل شدند. تعداد شهدای بمباران اشغالگران علیه دو منزل خانواده ال آغا و ابوجمیزه مقابل مسجد جعفر در خط شرقی خان یونس، به ۱۰ نفر افزایش یافت.

همچنین شامگاه دوشنبه بر اثر بمباران اشغالگران علیه منطقه باشگاه خدمات جبالیا در شمال غزه ۱۲ منزل مسکونی به طور کامل تخریب شد. تلویزیون رسمی فلسطین در تلگرام اعلام کرد: در بمباران اشغالگران ده‌ها شهید پیدا شد و ۱۲ منزل مسکونی به طور کامل ویران شد.

بعداً تلویزیون گفت که «تاکنون ۳۱ شهید پیدا شده است».

تلویزیون دولتی از طریق تلگرام تصاویری از «شهدا و مجروحان حمله رژیم صهیونیستی به یک محوطه مسکونی در منطقه باشگاه خدمات جبالیا را منتشر کرد.

تنها ژنراتور برق بیمارستان الامل هلال احمر در خان یونس متوقف شد

تنها ژنراتور برق در بیمارستان الامل وابسته به جمعیت هلال احمر فلسطین در خان یونس در جنوب نوار غزه از کار افتاد و جان ۹۰ بیمار تحت درمان در این بیمارستان از جمله ۲۵ بیمار بخش توانبخشی پزشکی در معرض خطر قرار گرفت. علاوه بر آن ۹۰۰۰ آواره در مقر جمعیت هلال احمر و بیمارستان پناه گرفته‌اند.

جمعیت هلال احمر فلسطین گزارش داد که بیمارستان در حال حاضر به یک ژنراتور بسیار کوچک تنها برای تامین برق بخش زایمان متکی است و علاوه بر روشنایی بخش اورژانس، می‌داند که سوخت باقی‌مانده ظرف ۲۴ ساعت تمام می‌شود.

این نهاد تاکید کرد که توقف ژنراتور برق بر کار دفتر جمعیت هلال احمر و بیمارستان الامل که شامل اتاق عملیات اورژانس نوار غزه است، تأثیر می‌گذارد، زیرا منجر به قطع ارتباط با اتاق‌های عملیات در سراسر نوار غزه و توقف خدمات ارتباطی شده است.

قطع اعضای بدن زخمی‌ها بدلیل نبود امکانات

خلیل الدقران، سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی گفت: به دلیل نبود امکانات و ناتوان از انجام عمل جراحی ناگزیر شدیم اعضای بدن برخی از زخمی‌ها را قطع کنیم.

وی اظهار داشت: تعداد زیادی از زخمی‌ها در نتیجه خونریزی به شهادت رسیده‌اند و ما نتوانستیم هیچ خدمات پزشکی به آنها ارائه دهیم.

الدقران گفت: امروز بیش از ۲۵ شهید دریافت کردیم که سه تن آنها کودک بودند که بدن‌هایشان تکه تکه شده بودند.

تلاش پزشکان «الشفا» در غزه برای حفظ جان نوزادان نارس

پس از توقف ژنراتورها، کارمندان بیمارستان الشفا در غزه از تلاش خود برای حفظ جان نوزادان نارس در بیمارستان عکس گرفتند.

تیم‌های پزشکی بعد از اینکه چند روز پیش مجبور شدند بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان را تعطیل کنند، نوزادان نارس را به اتاق عمل بیمارستان منتقل کردند.

آنها نوزادان را دور هم جمع کردند و دورشان را با فویل آلومینیومی احاطه کردند تا حدودی گرمای اطرافشان را حفظ کنند و برای حفظ جانشان حداقل محیط مناسب را در اطرافشان فراهم کنند.

آنها خواستار سوخت گیری ژنراتورها شدند تا واحدهای مراقبتی به طور فوری عملیاتی شود، یا با توجه به محاصره بیمارستان توسط تانک‌های اشغالگران نوزادان را به شرایط مناسب منتقل کنند.

وزارت بهداشت اعلام کرد که تعداد شهدا از بین مجروحان گرفتار در بیمارستان الشفا به ۲۷ نفر و تعداد نوزادان نارس به هفت نفر رسیده است.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت غزه به الجزیره گفت که بیمارستان‌ها دیگر قادر به ارائه خدمات پزشکی در بحبوحه بمباران اشغالگران نیستند و در صورت وارد نشدن کمک‌ها، بیمارستان‌ها در ۴۸ ساعت آینده کار خود را متوقف خواهند کرد.

از سوی دیگر، گردان‌های القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد، تجمع صهیونیست‌ها در شمال غرب غزه در  نزدیکی باشگاه سوارکاری در شمال غرب غزه را با گلوله‌های خمپاره هدف قرار داد.

فائو: همه ساکنان غزه از ناامنی غذایی رنج می‌برند

سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اعلام کرد که تمامی ساکنان غزه جزء دسته‌هایی هستند که از «ناامنی غذایی» رنج می‌برند.

۰۲/۰۸/۲۳
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.