انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

اولین روز رمضان ۵شنبه سوم فروردین

شنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۰۴:۰۶ ب.ظ

هوالجمیل / به گزارش میزان : عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: در ایران و سایر کشور‌های منطقه سوم فروردین ۱۴۰۲ (روز پنجشنبه) اولین روز ماه مبارک رمضان خواهد بود.
خبرگزاری میزان - حجت الاسلام سید رضا قلمکار اصفهانی روز شنبه در همایش طلایه داران تبلیغ در سنندج اظهار کرد: روز چهارشنبه دوم فروردین در همه کشور‌ها ۲۹ ماه شعبان و سوم فروردین اولین روز ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به احداث رصد خانه ملی ایران گفت: این رصدخانه پاییز سال جاری در اوج اغتشاشات و تحریم‌ها توسط دانشمندان ایرانی در حاشیه کویر مرکزی ایران افتتاح و آغاز به کار کرد.

عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری اضافه کرد: تلسکوپ رصدخانه ملی ایران توانایی رویت جهان به عمق هفت میلیارد سال نوری را دارد و این رصدخانه تمام ایرانی جزو برترین رصدخانه‌های دنیا بوده و مایه افتخار همه ما ایرانیان است.

معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی هم در این همایش اظهار کرد: امروز صد‌ها شبکه ماهواره‌ای و سایت‌های خبری، ذهن و روح جوانان ما و باورها، اعتقادات و اخلاقیات آنان را نشانه گرفته‌اند و با تمام توان در صدد دور کردن آنان از نظام انقلاب و مبانی دینی و اعتقادی هستند.

بر اساس اعلام خبرگزاری دولت، حجت الاسلام رضا عزت زمانی تاکید کرد: دشمنان با وجود تبلیغات گسترده خود از هر طریق می‌خواهند به اهداف شوم خود برسند و مردم ایران را از مسیر خود منحرف کنند لذا طلایه داران تبلیغ باید جامعه بویژه جوانان ما را از توطئه‌های دشمنان دور کنند.

وی با بیان اینکه وحدت و اتحاد بین ملت ایران رمز پیروزی بر دسیسه‌های دشمنان در زمان‌های مختلف است، گفت: باید تلاش کنیم در هر محیط جغرافیایی وحدت و اتحاد خود را حفظ کرده و در راستای تقویت هر چه بیشتر آن بکوشیم.

معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: امروز بیش از هر وقت دیگری به وحدت بین مسلمانان نیاز داریم چراکه اگر پرچم 'لا اله الی الله برافراشته شود باعث ایجاد وحدت و همدلی خواهد شد.

۰۱/۱۲/۲۷
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.