انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

نامه به شورا / هزینه ۷۰۰ میلیون تومانی

يكشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۴۵ ب.ظ

هوالجمیل/  دوستان شورا ، سلام‏...، ممنون که دعوتم کردید به جلسه شورا، این از لطف و بزرگواری شماست... برای اینکه وقتتان را نگیرم ترجیح دادم نامه بنویسم... حرف من دو قسمت دارد مطالبات و تعارفات.

قسمت اول : مطالبات

۱- قانوناً اگر جواب برخی کارها و حرفها داده نشود بر اساس قانون سکوت و رضا تبدیل به رسم و قانون خواهد شد، لذا بنده اعتراض کردم و هنوز معترضم تا این ولخرجی دیگر تکرار نشود.

۲-قطعاً این کار از دستتان در رفته و من در نامه چند ماه پیش، پیش بینی کرده بودم، ولی نگذارید برای آینده و کارهای دیگر، عده ای شما را در معرض کارهای انجام شده قرار دهند.

این دو حرف را در دو نامه قبلی هم گفته بودم و حرف جدیدی ندارم پس مطالبات من تمام شد، بقیه اش تعارفات است و در وب میگذارم تا اگر خواستید در اوقات شریف شخصی تان بخوانید. بیش از این وقت شورا را که سرمایه ملت است نمی گیرم. والسلام

قسمت دوم : تعارفات

۱- نوشتن سخت است و نفس گیر، و گفتن راحت و بی دردسر، اما نوشتن می ماند و شاهد آینده است و قابل تغییر نیست ولی گفتن باد هواست، و قابل تغییر و تفسیر...

۲- و اما بعد، داستان ما از آنجا شروع شد که شهردار زرقان در گزارش اولین سال فعالیت خود در روز جمعه ۳۱-۴-۱۴۰۱ در کانال خبر زرقان (واتساپ و اینستاگرام) گفته بود هفتصد میلیون تومان برای برگزاری جشنهای زرقان و جشنواره ملی حلوا اردهٔ زرقان خرج شده که نصف آن را حلواپزها داده اند... 

و من به عنوان یک شهروند ناراضی، طبق ماده ۷۱ و ۷۲ شهرداری از شما پرسیده بودم:

سوال اول: هر حلواپز (با ذکر نام) چقدر داده؟

سؤال دوم: کل هزینه ها به تفکیک (و نام گیرنده) چقدر بوده؟

سؤال سوم : مصوبه قانونی هزینه این جشن مجعول در کدام ردیف بودجه ۱۴۰۱ ذکر شده و شهرداری چقدر از بودجه «عدول» کرده است؟

۳- معمولاً در کشور ما رسم است تا کار به بحران نکشد هیچکس ترتیب اثر نمی دهد لذا شما و چند مسئول دیگر که در حاشیهٔ امن سه قوه و سپاه هستید، میتوانستید به هر طریق من را {{به عنوان یک شهروند اصلاحگر و معترض و منتقد (و محروم از حقوق اجتماعی و رد صلاحیت شده به اتهام عدم التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه) که هیچ پشتوانهٔ ای در این نظام و حکومت ندارد}} بپیچانید یا از من شکایت کنید ولی نمیتوانستید جلو دادخواهی مرا بگیرید تا شهادت.

۴- مضافاً عرض کنم خودتان هم میدانید که وجودم پر از کینه و نفرت نسبت به برخی از مسئولین است ولی بدانید قطعاً مطالبات بر حق من از سر انتقامجوئی نیست چون من تمام ظالمینی که حقم را پایمال کردند و قبلی ها که باعث حبس و پرداخت جریمه سنگین و برکناری و محرومیتم شدند به چادر خاکی حضرت فاطمه بخشیدم و دیگر هیچ حقی نسبت به آنها ندارم، شما که اصلاً در زمره آن ظالمین نبوده و نیستید و مثل فرزند و برادرم هستید (و البته من گاهگاهی با فرزندان و برادرانم دعوا هم میکنم!!)....

 شهردار هم که از خانواده من است و آرزو داشته و دارم به صدارت و وزارت برسد، و قطعاً در مورد این پرونده ممکن است گروههای فشار، او را در معرض عمل انجام شده قرار داده باشند. 

۵- تنگ نظر و سخت گیر باشید مثل مولا علی (با عقیل) در خرج و تقسیم بیت المال اگر ادعای شیعه بودن یا محب علی بودن دارید. دینتان را ارزان و مفت برای دنیای دیگران نفروشید. بگذارید بگویند شما در خرج بیت المال تنگ نظرید و نگویند دست و دل بازید. این تنگ نظری، اتهام تاریخی من و علت بسیاری از مشکلاتم بوده و خواهد بود. پس علت در گیر شدنم در پنجاه سال گذشته با مسئولین محلی و شوراهای گذشته و ورودم به موضوع فعلی به همین خاطر بوده نه هیچ علت دیگری که ممکن است به ذهنتان خطور کند.

۶- هزینه فوق الذکر که مبلغ هفتصد میلیون تومان و یا بیشتر است از نظر شما عدد و رقمی نیست ولی از نظر ما «از کهف برگشته ها» قابل هضم و درک نیست، بنده حتی با هفت میلیون تومان هم برای روز مجعول و بی اساس زرقان مخالف بوده و هستم آنگاه شما با هفتصد میلیون تومان موافقت کردید. اما آنچه از  مبلغ مهم تر است این است که شاید عوامل شهرداری هزینه های دیگر را در اینجا مستهلک کرده باشند (که امید است شک من اشتباه باشد) پس نباید از انتشار صورت هزینه ها بترسید چون حسابرسی دو حالت دارد: یا بی مشکل است، یا مشکل دار، اگر مشکلی نبود حقانیت شما ثابت تر و محکم تر خواهد شد و‌ اگر مشکلی وجود داشت جلو تکرار آن را خواهید گرفت و در هر دو حال در پیشگاه وجدان و میزان الهی، برئ الذمه خواهید.

۷- شما نمایندهٔ مردم هستید نه نماینده شهرداریچی ها... از  شهرداری توضیح بخواهید و تذکر بدهید و حمایت و نظارت کنید ولی هیچگاه با آنها همداستان نشوید و خودتان را با آنها غرق نکنید. در این مورد نیز متأسفانه عمق فاجعه را حس نکرده اید و یا از بس تکرار شده آن را بسیار عادی می دانید... امکان داشت بازگرداندن مبلغ فوق به بیت المال و مجازات حیف و میل کنندگان بیت المال قسمتی از حقایق تلخ آینده باشد.

۸- هر ساله روز زرقان بهانه ای میشود برای ریخت و پاش و ایجاد مشکلات دیگر که حقیر از همان اول سال کتباً هشدار دادم. به راستی روز زرقان چگونه و چرا بوجود آمده؟ خوب است هر شهر ، روزی داشته باشد ولی در رابطه با یک اتفاق مهم که تمام مردم بشناسندش و منتظر سالگردش باشند و یا به تصویب شورا رسیده باشد نه یک روز مجعول بی اساس من در آوردی.

باقی بقایتان / والسلام علینا و علی عبادالله الصالحین

۰۱/۰۵/۰۹
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.