انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

روایتی از فساد شاه در خاطرات اسدالله علم

يكشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۷ ب.ظ

اگر اسم اسداله عَلَم  یا یادداشتهای علم را در وب سرچ کنید صدها نکته مهم درباره فساد مالی، اداری، سیاسی و جنسی شاه و اشرف و دربار پیدا خواهید کرد.

عَلَم به عنوان مشهورترین نوکر و نزدیکترین فدائی شاه حدود سی سال در پستهای مهم به رژیم پهلوی و شخص شاه خدمت کرده و یکسال قبل از انقلاب در سن ۵۸ سالگی به علت سرطان خون در بیمارستانی در امریکا از دنیا رفته و پیکرش به ایران منتقل و در حرم امام رضا (ع) دفن شده است.

عَلم سالهای متمادی به عنوان وزیر دربار و نخست وزیر خدمت کرده و نزدیکترین فرد به شاه و خانواده اش محسوب میشده که مخصوصاً در دهسال منتهی به انقلاب همیشه و همه جا با شاه بوده و قسمتی از خاطراتش را با هدف تجلیل از شاه و تکریم و حتی تقدیس او بی پرده و مخفیانه نوشته و در عین حال، از وارثین خود خواسته که خاطراتش را پس از مرگش و پس از حکومت شاه چاپ کنند.

بدون شک، عَلم که مسئول مستقیم سرکوب انقلاب ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و شهید و مجروح کردن صدها نفر است اولین فردی است که میدانسته زندگی شاه هم بخاطر سرطان غدد لنفاوی دیری نخواهد پائید و به همین خاطر بزرگترین همدرد و همراز یکدیگر بوده اند و از عجایب روزگارست که هر دو تحت مداواهای شدید داخلی و خارجی قرار داشتند ولی روی خوش ندیدند و هر دو در حدود ۶۰ سالگی به درک واصل شدند.

بعد از انقلاب اسلامی، بسیاری از درباریان و نظامیان و شخصیتهای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی طراز اول حکومت شاه خاطرات خود را به طرفداری از شاه یا انتقاد از عوامل او نوشته اند که قطعاً خاطرات هیچکس حتی فرح (همسر شاه) به اهمیت خاطرات عَلم نمیرسد چون همه از مفاسد مالی نام برده اند ولی هیچیک و حتی فرح از فساد جنسی شاه نامی نبرده و یا کتمان کرده اند ولی اسداله عَلَم که مسئولیت مستقیم برپائی جلسات محرمانه فساد جنسی شاه را به عهده داشته، در لابلای خاطراتش که مسائل جهانی و داخلی و منطقه خاورمیانه را نیز در بر میگیرد به مفاسد جنسی شاه و جلسات لهو و لعبی که خودش ترتیب دهندهٔ آنها بوده کراراً اشاره کرده و کتاب خاطراتش در ۶ جلد پس از انقلاب منتشر شده و به چاپهای مکرر رسیده است که جلد ششم حداقل بخاطر خاطرات دو سال آخر زندگی خودش و حکومت شاه بسیار حائز اهمیت است، بر همین اساس اسداله عَلَم با نوشتن خاطرات پشت پردهٔ حکومت شاه بزرگترین خدمت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به ایران و ایرانیان کرده و بر هر ایرانی لازم است برای پی بردن به اسرار دربار فاسد شاه و خانواده اش و مخصوصاً اشرف (که شاه و علم هر دو از فساد او می نالند) حتماً خاطرات اسداله عَلَم را که پی دی اف آنها در اینترنت موجود است در هر حدی که میتواند بخواند و به دیگران معرفی کند.

علم در خاطراتش به دعواهای مکرر بین شاه و همسرش، و ارتباط شاه با زنهای دیگر، پرداخت هزینه های سنگین و هدیه های بسیار گران از جیب مردم به همپالگی هایش، همچنین ارتباط خود عَلَم با زنها و دختران بسیاری از ایران و کشورهای اروپائی و امریکائی اشاره کرده و دریچه هائی به مجالس مخفی و محرمانه فساد جنسی شاه می گشاید و صد البته هدف او: اولاً حقیقت نویسی، ثانیاً ضد شریعت بودن شاه، ثالثاً پیشرفته بودن و بی مهابا بودن شاه در روابط نامشروع مالی و جنسی و رابعاً شیوع فساد سیستماتیک و فراگیر بودن انواع مفاسد در بدنهٔ حکومت شاهنشاهی بوده است، در اصل، عَلم نمیخواسته با این خاطرات، شاه را تقبیح و مفتضح کند ولی چنانکه در یاداشتهای ۶ جلدی او درج است او به خوبی اینکار را انجام داده است.

این خاطرات نشان می دهد که وزارتخانه ای به نام «وزارت دربار» یعنی حاشیهٔ امن زمینخواران و دلالان و فاسدین و فاسقین در دوران طاغوت که در سراسر کشور وظیفه اش فقط شناسائی دختران داخلی و خارجی و نقل و انتقالات آنها و فراهم آوردن جلسات لهو و لعب و ایجاد امنیت تحت پوششهای مختلف برای فساد شاه و درباریان بوده و اکثر رده های مدیریتی همزمان در سراسر کشور دچار همین مفاسد بوده اند وگرنه تصدی دفتر شاه، یا آجودانی شاه، تشریفات مرسوم سیاسی و یا امور امنیتی شاه و دربار  به عهده ساواک و ادارات دیگر بوده و نیاز به وزارتخانهٔ بی مصرف و پر خرج و فاسدی به نام «وزارت دربار» نبوده است.

در پایان، از بین صدها نمونه فقط به عنوان یک نمونهٔ شرم آور، تصویر صفحه ۵۱ کتاب یادداشتهای عَلَم، جلد ششم (چاپ دوم) با اعتذار و شرمندگی، جهت اطلاع ناآگاهان و فریب خوردگانی که بعد از چهل سال از به درک ‌واصل شدن شاه و دربارش، سنگ آن جرثومه های فساد را گاه جاهلانه و گاه مغرضانه و ابلهانه به سینه میزنند، درج میگردد و جای بسی تأسف است که مهمترین فکر و دغدغهٔ شخص اول کشور ایران در فقر شدید ملت و مشکلات داخلی و خارجی معطوف به چه موضوعاتی بوده است.

در اصل در زمانی که نسل ما سینه به گلوله های دژخیمان شاه سپرده بود از اینهمه فساد مکتوب خبر نداشت و بزرگترین اعتراض ما در آن زمان این بود که چرا به مرجعیت و تشیع و حجاب توهین شده ؟ چرا آیت الله خمینی تبعید شده؟ چرا اعتراضات به حق مردم سرکوب شده؟ و چرا کاپیتولاسیون تصویب شده و مستشاران امریکائی در ایران از دولت شاه حق توحش می گیرند؟

بدون شک، اگر در سالهای ۱۳۵۶ و ۱۳۵۷ بخاطر شهید شدن دوستانمان مشتاق مبارزه و شهادت بودیم امروزه، بدون اینکه کوچکترین ارتباطی با ادارات داشته باشیم، با هزاران دلیل برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، بصورت خودجوش و مردمی، به مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی تا رسیدن به فیض عظمای شهادت مشتاق تریم و می دانیم که طبق فرمایش رهبری، اژدهای هفت سر فساد در نظام ما نفوذ کرده و مشغول استحالهٔ نظام است.

بدون شک اگر مدارکی که امروز موجود است در آن زمان موجود بود انقلاب ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در همان سال به ثمر می نشست اما قطعاً خواست خدا بوده که تبعید امام ۱۵ سال طول بکشد و پیروزی انقلاب به عنوان یک سنت و برنامهٔ الهی در امتداد حرکت انبیا به بهمن ۱۳۵۷ برسد. والسلام
فاعتبروا یا اولی الابصار

والسلام/ محمد حسین صادقی
۲۲/۳/۱۴۰۱ زرقان

سند شرم آور دیگری از فساد جنسی شاه ، پهلوی دوم

۰۱/۰۳/۲۲

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.