انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

گردان خط شکن و حماسه ساز فجر المهدی

شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۱۷ ق.ظ

بنام خداوند بخشنده مهربان


از ظلم و فساد به ستوه آمده بودیم ، با رهبری امام خمینی انقلاب کردیم و خدا پیروزمان کرد. دست دشمنان و غارتگران جهانی قطع شده بود ولی آنها دست بردار نبودند، کشور هیچ تشکیلات و سازمان و نظمی نداشت و نیاز شدید به صلح و آرامش داشتیم ولی جنگ تحمیلی شروع شد و دشمن بسیاری از مناطق و شهرهای مرزی را به تصرف خود در آورد و جنایتهائی مرتکب شد که تاریخ از بیان آنها شرم دارد. بقیه در ادامه مطلب
جنگ شروع شده بود، عده ای به خارج از مرزها گریختند و گروهی هم به پستوهای سلامت خزیدند و فقط فحش دادند و نق زدند اما شیرمردان دلاور و با غیرت ایران زمین فوج فوج از شهرها و روستاها به سوی دشمن تاختند و به شکار روبهان متجاوز و حیله گر پرداختند و ماشین جنگی دشمن را که از طرف بسیاری از کشورهای عربی و غربی حمایت و تجهیز میشد از کار انداختند و رؤیای تصرف هفت روزه ایران را برای صدام و حامیانش تبدیل به کابوسی هشت ساله کردند و پس از جانفشانی های رزمندگان و امت حزب الله پیروز شدیم، نه به زور اسلحه و مهمات و نفرات و تجهیزات بلکه به نور شهادت چه در انقلاب و چه در دفاع مقدس...
جنگ تمام شد، شیرها برگشتند و گمنام تر از پیش در حاشیه جوامع شهری و روستائی حل شدند و از یاد رفتند تا جائی که اینک نام بردن از آنها و ذکر رشادتهایشان حتی در حد یک شعر و خاطره از نظر بعضی ها جرم و عقب افتادگی به حساب می آید.
شیرمردان ایران زمین بی چشمداشت و بدون چون و چراهای فلسفی و علمی و سیاسی آمدند و رفتند و فقط به تکلیف قلبی و فطری خود عمل کردند و چند هزار نفر از آن شیرمردان دریادل و دلاور و باغیرت و خستگی ناپذیر همشهریان زرقانی ما بودند که در قالب ارتش، سپاه، بسیج و جهاد به عنوان رزمنده و امدادگر و راننده و مشاغل دیگر به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفتند و تعداد کثیری از آنها مجروح و اسیر و شهید شدند، گروهی از رزمندگان زرقانی نیز توفیق حضور در گردان حماسه ساز فجر یافتند. گردانی که دشمنان ما از شنیدن نامش وحشت داشتند و هنوز هم دارند و می کوشند که نام و یاد آنها منتشر نشود.
نام گردان فجر لشکر 33 المهدی در تاریخ دفاع مقدس، نامی آشنا و با عظمت است و  تعدادی از شهدای گرانقدر استان از جمله زرقانی ها جزو بنیانگذاران و نیروهای اولیه این گردان بودند. آنها در اوائل دفاع مقدس گردانی خط شکن تشکیل دادند و در روز شروع فعالیت گردان عهد نامه‌ای را (در داخل جلد یک قرآن) امضا کردند مبنی بر اینکه تا آخرین قطره خون در راه اسلام با دشمنان دین و وطن جهاد کنند و در هیچ شرایطی امام خمینی را تنها نگذارند و الحق که به عهد و پیمان الهی خود به خوبی عمل کردند و اکثریت آنها به فوز عظمای شهادت نائل آمدند اگرچه بسیاری از آنها حتی یک بار هم امام را ندیدند. 
و این کتاب یادنامه کوچکی فقط از این عزیزان گلگون کفن است که نماینده و نمایانگر خاطرات تمام رزمندگان است و ایکاش فرصتی فراهم می شد که اسم تمام شیرمردان زرقانی را که با جان و دل در آن هشت سال پر از خون و دود و آتش و عشق و ایثار، حماسه ها آفریدند ثبت و ضبط کنیم و لعنت و نفرین می فرستیم به برخی از افراد و مدیران نفوذی و فرصت طلب که در چهل سال گذشته از خون و عزم و رزم این عزیزان گمنام سوء استفاده و خیانت کردند و می کنند، اما بدون شک خون مطهر این رزمندگان غریب و شهدای مظلوم و بی توقع دامان آنها را خواهد گرفت و آنها را در دنیا و آخرت رسوا و نابود خواهد کرد. انشاءالله
والسلام / محمد حسین صادقی / زرقان

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.