انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

جلیلی، ضامن تداوم اقتدار روزافزون نظام

دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۵ ق.ظ

بنام خدا
با سلام و احترام و عرض ادب به محضر مبارک دوستان عزیزم، بخاطر سؤالات مکرری که درباره کاندیدای مورد نظرم داشته اند، طبق تکلیف ولائی به عرض می رسانم که تمام کاندیداها مورد تأیید #شورای_نگهبان هستند و رأی دادن به هرکدام عین رأی دادن به #نظام_مقدس_جمهوری_اسلامی است لذا هر شش نفر محترمند و تخریب هرکدام از آنها تخریب نظام و شورای نگهبان است و رأی دادن به هر کدام باعث افزایش آراء نظام و شکست دشمنان خواهد بود چون همگی برای حضور پرشورتر مردم و کسب #مشارکت_حداکثری وارد عرصه شده اند. 
بنده ضمن احترام به تمام کاندیداها و هوادارانشان به استحضار می رسانم که هیچوقت عضو هیچ حزب و جناحی نبوده و نیستم و در دو انتخابات گذشته همراه دوستان و عزیزانم به #شهید_رئیسی هزاران رأی داده ایم که سال 94 رأی نیاورد ولی در سال 140‪0 به ریاست جمهوری برگزیده شد... لذا در این دوره نیز با تمام دوستان و عزیزانم به #دکتر_سعید_جلیلی رأی خواهیم داد و امیدواریم آراء ما باعث #رضای_حق_تعالی رفع فقر و محرومیت و افزایش #اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی برای زمینه سازی حکومت حضرت #مهدی_موعود (عج) گردد. انشاءالله
والسلام،  محمدحسین صادقی
#زرقان_فارس
#انتخابات
#حضور_حداکثری
#جهاد_تبیین
#انتخاب_اصلح
#شهید_جمهور
#سعید_جمهور
به کانال رسمی #دکتر_سعید_جلیلی در #ایتا بپیوندید https://eitaa.com/saeedjalily

۰۳/۰۴/۰۴
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.