انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

ایران قدرتمند با مردم ثروتمند

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۰۳:۲۹ ب.ظ

بنام خداوند جان و خرد - با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و عجل فرجهم... و درود و عرض ادب به محضر شما عزیزان....  اینجانب محمد حسین صادقی فرزند آقاکوچک، کد انتخاباتی 591  برادر سردار شهید ابوالفضل صادقی، ساکن زرقان، 63 ساله، کارشناس آموزش زبان انگلیسی، ایثارگر، بازنشسته، شاعر اهلبیت با تخلص غلام، نویسندۀ 25 کتاب چاپ شده و 5 کتاب منتشر نشده، مؤلف دو کتاب منتشر شده به زبان انگلیسی، مترجم، روزنامه نگار، ناشر و شهردار اسبق شهر زرقان، کاندیدای مجلس شورای اسلامی دوره دوازدهم هستم و بخاطر انجام تکلیف شرعی، به نیابت از شهدا در زمانی که دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شدیداً تبلیغ می کنند جهت ایجاد شور و نشاط رقابتی سالم به میدان انتخابات آمده ام ولی از عملکرد اقتصادی دولت و مجلس شدیداً ناراضی ام و دفاع از دین و ناموس و وطن و آرمانهای امامین انقلاب و شهدا را دقیقاً مثل دورانی که پنج برادری در جبهه های جنگ حق علیه باطل بودیم نه فقط وظیفه بلکه حق خود می دانم و در این راه چیزی برای به دست آوردن جز شهادت و چیزی برای از دست دادن جز جان ناقابلم را ندارم.... داستان ما مثل پدر قدرتمندی است که خانه ای بزرگ و پر برکت دارد و تمام همسایه ها از او می ترسند و غرش موشکها و فضاپیماهایش بحمداله گوش همسایه های آسمانی هم کر کرده ولی خانواده اش با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند... به هر حال، با عشق و آه و امید به جبهه انتخابات آمده ام و مطمئنم دوستان انبوه من(که آنها هم دوستان بسیاری دارند) در شیراز، زرقان، لپویی، داریون، سیاخ و دارنگون، ارژن، خانه زنیان و صدرا حتماً به میدان می آیند و به ایدۀ «ایران قدرتمند با مردم ثروتمند» رأی میدهند. البته بنده تبلیغات کاغذی و بنر و ستاد نخواهم داشت و کل تبلیغات من همین چند متن و کلیپ کوتاه است چون مردم از اسرافهای تبلیغی و ریخت و پاشهای انتخاباتی متنفرند لذا توضیحات بیشتر و کامل تر به همراه یکصد مقاله و شعر و تمام کتابهایم جهت دانلود صلواتی در سایت انتشارات هدهدwww.hodhodiran.ir همچنین در سایتهای فارس نیوز ، ایتاو تلوبیون در دسترس شما عزیزان و جهانیان است.

و اما مهم ترین دیدگاههای سیاسی، اجتماعی: 1- حفاظت از صلح و پیشگیری از جنگ (خارجی و داخلی) 2- تلاش برای رسیدن به ایران قدرتمند با مردم ثروتمند طبق منشور متعالی گام دوم 3- شفافیت در روابط بین مجلس و دولت بویژه در کنترل گرانی و تورم و تولید 4- تلاش برای حذف قوانین مزاحم در امور کارآفریننان و تولیدگران 5- تأسیس چندین گروه مردم_نهاد با نام «مجلس_یاران» در حوزه انتخابیه جهت انتقال مفاهیم جهانی، کشوری، استانی وشهری-روستائی. و حرف آخر اینکه : ضمن تشکر مجدد از شما عزیزان، لطفاً اسامی منتخبتان را بصورت اسم کامل و چهار نفره بنویسید چون اسم ناقص بخاطر تشابه فامیلی ما باعث باطل شدن رأی شریف شما می شود. اسم کامل حقیر هم همانطور که می دانید «محمد حسین صادقی» است. در پایان، از اینکه این سلام و پیام را برای دوستانتان و گروههای مجازی میفرستید صمیمانه سپاسگزاریم، اجرتان با سیدالشهداء. به برکت صلوات بر محمد و آل محمد و عجل فرجهم، والسلام  دریافت

۰۲/۱۱/۳۰
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.