انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

باز حادثه تروریستی داعش در حرم شاهچراغ

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱ ب.ظ

منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کندکه منجربه جراحت چندنفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیرشده تروریست دیگری متواری شده ونیرو‌های امنیتی وپلیس درتعقیبش هستند

دقایقی پیش یک حادثه تروریستی در حرم حضرت شاه‌چراغ شیراز رخ داد. منابع غیررسمی از مواجهه نیرو‌های حفاظت از حرم با فرد مهاجم و تیراندازی وی خبر داده‌اند.

حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ/ اخبار تایید نشده از شهادت دو تنبه گزارش «تابناک»، دقایقی پیش (حوالی ساعت ۱۹) یک تروریست مسلح از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاه چراغ قصد ورود به حرم را داشته است که با مقاومت و مواجهه نیرو‌های حفاظت از حرم مواجه می‌شود.

منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.

بر اساس گزارش‌های تایید نشده، در پی این حادثه تروریستی تاکنون دوتن از خادمان این حرم به شهادت رسیده‌اند.

درب‌های حرم بسته شد

در پی حمله تروریستی در‌های حرم مطهر بسته شد و کل اطراف حرم تحت کنترل نیرو‌های امنیتی برای یافتن تروریست متواری است.

بر اساس گزارش‌های رسیده تعداد مجروحان تاکنون ۷ نفر اعلام شده است.

احتمال افزایش تعداد شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ

خبرنگار تسنیم در تماس با برخی منابع گزارش داد که تا این لحظه ۲ نفر در حمله تروریستی امروز به شاهچراغ به شهادت رسیده‌اند.

با این حال چند تن دیگر از هموطنان نیز در این حادثه مجروح شده‌اند. احتمال افزایش تعداد شهدا وجود دارد، ولی تا این لحظه تعداد شهدای بالاتر تایید نشده است.


توضیحات فرمانده سپاه استان فارس در خصوص این حادثه تروریستی

فرمانده سپاه استان فارس در تشریح این حادثه تروریستی به رسانه ملی گفت: فرد تروریست از در سمت بازار به حرم ورود می‌کند و بلافاصله اقدام به شلیک با اسلحه جنگی می‌کند که در این حادثه تعدادی از زائرین مجروح می‌شوند.

وی افزود: در پی این رویداد فرد مسلح به وسیله مامورینی که در تعقیب وی بودند و با همکاری خدام دستگیر می‌شود و اکنون این فرد در اختیار ما هست. این فرد یک اسلحه جنگی و هشت خشاب به همراه داشته است.

یدالله بوعلی با تاکید بر اینکه به استناد گزارش اورژانس این حادثه هفت مجروح به دنبال داشته و یک تن هم به شهادت رسیده، گفت: امنیت در اطراف حرم برقرار است و شایعاتی که درباره وقوع رویدادهای دیگر جاهای دیگر منتشر شده صحت ندارد و تنها همین حادثه رقم خورده و فرد ضارب هم دستگیر شده است.تصاویری که گفته می‌شود فرد تروریست این حادثه خونبار است

او در پاسخ به این سوال که آیا فقط یک تروریست بوده، گفت: کسی که وارد حرم شده یک نفر بوده است. البته صحبت های دیگری هم مطرح شده که باید بررسی شود؛ آنچه فعلا برای ما مشخص است، تنها یک نفر وارد شده که اقدام به شلیک کره و دستگیر هم شده است.

تاکنون حضور و نقش فرد دوم در این حادثه تروریستی ثابت نشده

رئیس کل دادگستری فارس گفت: تاکنون حضور و نقش فرد دوم در این حادثه تروریستی ثابت نشده است و در حال بررسی ابعاد موضوع هستیم ضمن آنکه بازجوبی از تروریست دستگیر شده در حال جریان است. اوضاع کاملاً تحت کنترل است و نیرو‌های امنیتی در منطقه حاضر هستند.

بر اساس گزارش‌های رسیده، ۷ مجروح این حادثه به بیمارستان‌های نمازی و مسلمین شیراز منتقل شد‌ه‌اند که دو تن از آنان در اتاق عمل هستند و حال سایر مصدومان مساعد گزارش شده است.

استاندار فارس در این باره گفت: از ۷ نفری که به بیمارستان منتقل شده‌اند، ۵ نفر بر اثر اصابت گلوله مجروح شده‌اند و ۲ نفر نیز در این حادثه مصدوم شده‌اند. دو نفر از این مجروحان در حال حاضر در اتاق عمل هستند و حال مابقی حادثه‌دیدگان نسبتا مساعد است.

اولین تصاویر از دستگیری یک عامل تروریستیدستورات وزیر کشور به استاندار فارس

احمد وحیدی وزیر کشور شامگاه یکشنبه در تماس تلفنی با استاندار فارس، ضمن دریافت آخرین جزییات از عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ در شیراز، دستور فوری جهت بررسی فوری ابعاد این حادثه تروریستی را صادر و به محمدهادی ایمانیه ابلاغ کرد.

وحیدی در این تماس تلفنی، به استاندار فارس تاکید کرد که در هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذیربط، تدابیر لازم برای حفظ آرامش اجتماعی و همچنین پیگرد عوامل عملیات تروریستی انجام شده در عصر یکشنبه به عمل آورند.

وزیر کشور به استاندار فارس تاکید کرد که دستگاه‌های ذیربط، رسیدگی به وضعیت مصدومان این حادثه را به فوریت در دستور کار قرار دهند.

این خبر تکمیل می‌شود...

۰۲/۰۵/۲۲
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.