انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

۴۸۸۴۷ ثبت نام /مجلس۱۲/آمار تحلیلی

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳ ب.ظ

گزارش جهان نیوز، محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور عصر امروز و پس از پایان مهلت پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم در نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد: از ساعت 8 الی 18 امروز 13234 نفر امروز مدارک خود را بارگزاری کرده و مجموعا 48847 متقاضی نیز نفر در این مرحله پیش‌ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

وی افزود: ثبت‌نام نهایی 27 مهرماه خواهد بود و تا 3 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. طبق قانون این ثبت‌نام نهایی هم به صورت الکترونیکی است و وزارت کشور می‌تواند مراجعه حضوری را هم بپذیرد.

سخنگوی ستاد انتخابات گفت: طبق قانون باید اطلاعات هویتی متقاضیان را به 6 دستگاه از جمله ثبت احوال، دادستانی، وزارت خارجه، سازمان امور استخدامی، وزارت علوم و فراجا ارسال شود که از فردا این اقدام انجام خواهد گرفت تا مدارک بارگزاری‌شده برای صحت‌سنجی منتقل شود و آنها یک ماه فرصت دارند پاسخ خود را مبنی بر تایید و یا عدم تایید به ستاد انتخابات وزارت کشور انتقال دهند.

اسلامی خاطر نشان کرد: متقاضیان از طریق ستاد انتخابات کشور مترصد باشند و اگر نواقصی در فایل‌ها باشد، به‌صورت پیامک برای متقاضیان ارسال می‌شود و اگر مدرکی دارای مشکل باشد، از وی درخواست و دوباره ویرایش خواهد شد. پس از این، این فایل‌ها ارسال خواهد شد. بعد از پاسخ‌ها، برای متقاضیانی که مدارکشان تایید شده، یک پیامک از سرشماره وزارت کشور ارسال می‌شود. این سامانه حلقه ارتباطی با متقاضیان است. پس از دریافت این شناسه رهگیری می‌توانند 27 مهر وارد سامانه ثبت‌نام شوند و تکمیل اطلاعات را انجام دهند.

وی عنوان کرد: اگر یک متقاضی نسبت به نتیجه بررسی و عدم تایید به یک دستگاه معترض باشد، حق اعتراض دارد و این اعتراض 24 ساعت قبل از 27 مهر یعنی شروع ثبت‌نام خواهد بود.

سخنگوی ستاد انتخابات اظهار داشت: کسانی که خارج از کشور درخواست داوطلبی مجلس را ثبت کرده‌اند، تا فردا طی نامه وزارت خارجه نیز مشخص خواهند شد و بر همین اساس، امور را دنبال خواهیم کرد تا موارد صحت‌سنجی آنان انجام بگیرد.

اسلامی گفت: روز اول 7669، روز دوم 6247، روز سوم 5201، چهارمین روز 4349 نفر، 4265 نفر در روز پنجم، ششمین روز 7882 روز ششم و امروز هم 13234 نفر پیش‌ثبت‌نام خود را نهایی کردند. الحمدلله سامانه هیچ‌گونه اخلالی نداشت و این افراد هم به خوبی ثبت‌نام کردند و این عدد 13234 نفر رکورد خوب و بی‌سابقه در ثبت‌نام ادوار گذشته مجلس است.

وی خاطر نشان کرد: در ترکیب جنسیتی داوطلبان شاهد بودیم که خانم‌ها 14 درصد و آقایان 86 درصد از متقاضیان را شامل می‌شوند که به نسبت دوره گذشته، حضور خانم‌ها رشد دو درصدی داشته است. هم‌چنین مدارک متقاضیان نیز عبارت بود از اینکه افراد دارای مدرک کارشناسی‌ارشد 70 درصد، دکتری 16 درصد، کارشناسی با سابقه ایثارگری و یا سابقه نمایندگی مجلس 11 درصد و 3 درصد متقاضیان دارای مدرک حوزوی هستند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره ترکیب سنی متقاضیان گفت: افراد 30 تا 40 سال 35 درصد ثبت‌نام را به خود اختصاص می‌دهند، افراد دارای 40 تا 50 سال 36 درصد و متقاضیان 50 تا 60 سال هم 22 درصد از داوطلبان را شامل می‌شوند‌.

اسلامی اظهار داشت: بر اساس خود اظهاری متقاضیان، نمایندگان ادوار بیش از 1000 نفر نام‌نویسی کرده و نمایندگان دوره نهم، دهم و یازدهم مجلس نیز 511 نفر اسم‌نویسی داشته‌اند. هم‌چنین 245 نماینده مجلس یازدهم تا ساعت 14 امروز پیش‌ثبت‌نام کرده بودند.

وی درباره استقبال متقاضیان در استان‌ها نیز بیان کرد: رتبه اول متعلق به استان البرز است و به ازای هر کرسی 429 متقاضی، استان تهران به ازای هر کرسی 282 متقاضی، استان قم 254 متقاضی به هر کرسی، خراسان رضوی به ازای هر کرسی 179 نفر و استان یزد هر کرسی 178 متقاضی داشته‌اند.

سخنگوی ستاد انتخابات درباره استقبال زنان از مرحله پیش‌ثبت‌نام گفت: شاخص میزان استقبال زنان در استان البرز 20 درصد، تهران 18 درصد، قزوین 17 درصد، خراسان رضوی 16 درصد و خراسان شمالی 16 درصد است.

۰۲/۰۵/۲۲
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.