انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

خورشید امروز با ابرموشک فتاح طلوع کرد

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳ ق.ظ

هوالجمیل / اَبَرموشک «هایپرسونیک» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام «فتاح» صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ستاد این نیرو رونمایی شد. موشک هایپرسونیک فتاح هزار و ۴۰۰ کیلومتر برد دارد و قادر است از تمامی سامانه‌های سپر موشکی عبور و این سامانه‌ها را منهدم کند.این موشک از دقت اصابت فزاینده، سرعت بسیار بالا، قابلیت مانور‌پذیری فوق‌العاده و همچنین از توان پنهان‌کاری و عبور از سامانه‌های راداری برخوردار است.

پیش از این سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در ارتباط با تجهیزات جدید نیروی هوافضای سپاه اظهار کرده بود: موشک هایپرسونیک آزمایش‌های خود را پشت سر گذاشته است و به‌زودی رونمایی می‌شود.

طبق گفته سردار حاجی زاده این موشک سرعت بالایی (حدود ۱۲ تا ۱۳ ماخ) دارد و در جو و خارج از جو می‌تواند مانور دهد. این موشک سامانه‌های ضد موشکی دشمن را هدف قرار می‌دهد و یک جهش بزرگ نسلی در حوزه موشکی است.

موشک هایپرسونیک (Hypersonic) یا موشک اَبَرصوت به موشکی گفته می‌شود که سرعتی بیش از ۵ برابر سرعت صوت داشته باشد.

موشک هایپرسونیک فتاح

فتاح توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست
سردار حاجی زاده در آیین رونمایی از دستاورد موشکی جدید سپاه گفت: موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است، توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.

او با بیان اینکه موشکی که امروز رونمایی شد، در دنیا کم‌نظیر است، تصریح کرد: با رونمایی این موشک، ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری شد.

سردار حاجی‌زاده افزود: موشک فتاح به دلیل فناوری‌ای که دارد، هیچ ضدموشکی برای آن وجود ندارد؛ در حالی که برای سایر سلاح‌ها مانند تانک، ناو، هواپیما و... موشک ضد آن وجود دارد و حتی برای سایر موشک‌ها هم ضدموشک‌هایی ساخته شده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: البته سپر موشکی‌ای که موفقیت زیادی داشته باشد، وجود ندارد؛ از سوی دیگر برای زدن یک موشک، باید سه موشک شلیک شود و این در حالی است که تقریباً قیمت یک ضد موشک ۲۰ برابر موشکِ هدف است.

وی عنوان کرد: موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است، توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست؛ برای اینکه موشک‌های ضدموشک طبق یک بردار مشخص حرکت می‌کنند که البته سرعت آن‌ها از سرعت کمی هم برخوردار است.

موشک هایپرسونیک نیروی هوافضای سپاه

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه سرعت موشک فتاح ۱۳ ماخ است، گفت: موشکی که دارای چنین سرعتی باشد، مقابله با آن ناممکن خواهد بود؛ همچنین برد این موشک هزار و ۴۰۰ کیلومتر تعیین شده که در محدوده هدف به‌صورت دقیق اصابت می‌کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تأکید کرد: فعالیت‌های ما در این حوزه به ساخت این موشک خاتمه پیدا نمی‌کند، چون این مسیر را همچنان ادامه خواهیم داد تا هیچ دشمنی حتی تصور حمله به ایران را هم نکند.

 نام «فتاح» را رهبر انقلاب برای این موشک انتخاب کردند
وی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های موشکی از ابتدا تاکنون مورد حمایت و تأیید فرمانده معظم کل قوا بوده است، افزود: زمانی که گزارش ساخت این موشک را خدمت ایشان ارائه کردیم، معظم‌له نام «فتاح» را برای این موشک برگزیدند.

سردار حاجی‌زاده خاطر نشان کرد: همکاری‌های سپاه با دولت تاکنون در هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی نبوده است؛ لذا از همکاری‌های وزارت دفاع نهایت سپاسگزاری را داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان  سیاسی  دفاعی امنیتی

۰۲/۰۳/۱۶
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.