انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

سنت جام زهر نوشیدن

شنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۰۲ ب.ظ

هوالجمیل / با سلام و عرض ادب و احترام / و بعد؛
سالها پیش (سال ۱۳۸۵) شعری کوتاه گفتم با عنوان «جام زهر» که نمیدانم چگونه و توسط چه کسی در کتابی به نام «غزل ایستادگی» یا نامی دیگر، ظاهراً منتسب به آستان قدس رضوی چاپ شده، حالا بعد از سالها، در طول شش ماه گذشته چندبار از آستان قدس رضوی زنگ ‌زده اند در رابطه شعر «جام‌ زهر» محترمانه استنطاق و استیضاح کرده اند....
در این رابطه بحث طولانی صورت گرفت که حتماً ضبط کرده اند... مختصراً عرض کردم: 
«مقام معظم رهبری سنت امام راحل را تداوم داده و عفو عمومی اغتشاشگران و مجوز روابط با عربستان امریکائی را  صادر فرموده اند که مصداق عینی «جام زهر نوشیدن» است و جای سپاس بیکران دارد....».
به هر حال، حالا که بعد از سالها، دوباره این شعر در کانون توجه عزیزان آستان قدس قرار گرفته و دوباره داستان «جام زهرنوشی انبیا و اولیاء» موضوعیت پیدا کرده، فکر کردم شاید خواسته امام رضاست که این شعر دوباره تعدیل و احیا شود تا شاید فرجی باشد بر اینهمه گرانی و بدبختی مردم و خون دل خوردن صاحبان انقلاب و فدائیان نظام...
نکته آخر اینکه : انگلیس بدتر از امریکاست، امریکا نیز دیگر ابر قدرت نیست که داعیه استکبار ستیزی داشته باشیم پس بهتر است تابوشکنی کنیم و «جام زهر» را بنوشیم و استارت رابطه را بزنیم از همان ارتباط دوستانه ای که با روسیه و چین و ارتباط خصمانه ای که همیشه با کفتار پیر انگلیس داشته و داریم، اما از موضع قدرت. در ضمن، استکبار ستیزی و انقلابی ماندن، برای کسانی که از امامین انقلاب مسلمان تر و انقلابی ترند فقط یک مستمسک استحماری است ولی قطعاً برای مقام معظم رهبری و آزادگان وطن استکبارستیزی و انقلابی ماندن یعنی رها کردن مردم از چنگ و دندان دیو منحوس گرانی و «اژدهای مقدس هفت سر فساد» و بازگرداندن امنیت روانی به قلب شیدای امت همیشه در رفراندوم.
یادمان باشد: علاوه بر امنیت و اقتدار، مردم و جوانان زندگی میخواهند همین و بس، قطعاً خدا و امام زمان و شهدا هم همین را میخواهند، خدمتی که با جام زهر نوشیدن محقَق شده و می شود.
والسلام، ارادتمند، کوچکترین سرباز نظام و امام و رهبری: صادقی، هُدهُد - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
و امّا شعر: 
جام زهر
گرچه بر عاشقان ، هویدا بود
علت جام زهر نوشیدن
نامۀ او دوباره روشن کرد
حکمت جام زهر نوشیدن
به حقیقت رسیده بود و داشت
جرأت جام زهر نوشیدن
هست بهتر ز ذلت تسلیم
عزت جام زهر نوشیدن
پیر از خود گذشتۀ ما داشت
غیرت جام زهر نوشیدن
حیلۀ دشمنان فنا شد، از
دولت جام زهر نوشیدن
داد ما را نجات ، زیرا داشت
قدرت جام زهر نوشیدن
امّت ما ، عزیز می دارد
حرمت جام زهر نوشیدن
کاش می شد میان ما رایج
سنت جام زهر نوشیدن
بوده میراث ‌اولیاءالله
خدمت جام زهر نوشیدن
عشق یعنی فدا شدن ، تا هست
فرصت جام زهر نوشیدن
والسلام - محمد حسین صادقی- قم - ۱۳۸۵/۷/۱۵
در رابطه با نامۀ امام راحل در مورد علل پذیرش قطعنامه و پایان جنگ تحمیلی که پس از 18 سال به علل نامعلومی منتشر شد و ایکاش زودتر شده بود.
http://hodhodiran.ir

۰۱/۱۲/۲۰
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.