انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

علاوه بر اسرائیل، پایگاه مهاجم را میزنیم

چهارشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۰۱:۵۸ ق.ظ

اولین پایگاه «زیرزمینی» نیروی هوایی ارتش با نام «عقاب44» رونمایی شد

نیروی هوایی ارتش در آستانه ۱۹ بهمن ماه، اولین پایگاه زیرزمینی خود را رونمایی کرد.....

سردار سرلشکر محمدباقری با اشاره به اقدامات نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تعامل با عزیزانمان در وزارت دفاع توانسته است با حفظ زیرساخت اصلی پرنده‌ها، تمامی تجهیزات الکترونیکی و تسلیحات هواپیما‌ها را به‌روز کرده، پاد‌های جنگ الکترونیک را ارتقا داده و روی آن‌ها نصب کند. امروز با وجود اینکه این هواپیما‌ها زیرساخت قدیمی دارند، تجهیزات آن‌ها به‌روز است و می‌توانند در نبرد هوایی و در عملیات پشتیبانی از نیرو‌های سطحی، نقش مؤثری ایفا کرده و در سرنوشت نبرد سهم بزرگی داشته باشند.

وی با تأکید بر ادامه روند ساخت پایگاه‌های راهکنشی اظهار داشت: ساخت پایگاه‌های امن که این پایگاه یکی از چندین نمونه آن‌هاست، تداوم خواهد داشت تا دشمن هر چه بیشتر نسبت به یک تهاجم موفق به سرزمین ما ناامید شود و توان بازدارندگی ما روز به روز قوی‌تر، پایدارتر و ماندگارتر برای امنیت و آرامش ملت ایران پابرجا بماند. این پایگاه در زیر کوه‌هایی قرار دارد که هیچ بمب و سلاحی در آن مؤثر نیست و قابلیت حفظ تجهیزات و تسلیحات راهبردی نیروی هوایی ارتش را دارد و موجب ارتقای توان عملیاتی نیرو برای سرکوب دشمنان می‌شود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: عناصر رژیم صهیونیستی اغلب برای مصارف داخلی خود از الفاظ تهدیدآمیز استفاده می‌کنند. دولت متزلزل فعلی رژیم صهیونیستی در همین روز‌های اول با مخالفت‌های متعدد و انشقاق در بدنه مواجه شده است. سران این رژیم مجدداً تهدید‌هایی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده‌اند، اگرچه خودشان خوب می‌دانند توانی برای اعمال این تهدید علیه ایران اسلامی ندارند. در مسیر مقابله با این تهدیدها، قدرت هوایی، توان موشکی و امکانات محور مقاومت برای پاسخگویی قاطع از همیشه آماده‌تر است.

وی در پایان گفت: موقعیت رژیم صهیونیستی تا کشور ما فاصله دارد و سران این رژیم به سوختگیری هواپیما‌ها در آسمان دل بسته‌اند که این بهترین فرصت برای هدف قرار دادن هواپیما‌های آن‌هاست. همچنین سعی در استفاده از پایگاه‌های پیرامونی کشور ما که بعضاً مسیر عادی‌سازی خیانت به جهان اسلام را در پیش گرفته‌اند دارند، غافل از اینکه این مسئله در راهبرد و رهنامه عملیاتی جمهوری اسلامی ایران درج شده و همه فرماندهان ما این را می‌دانند، تمرین کرده‌اند و در رزمایش‌ها، این آموزه نهادینه شده است که اگر پایگاهی از یک کشور در هر کجای جهان برای تهاجم به جمهوری اسلامی ایران مورد استفاده قرار گیرد، .. انشاءالله تعالی

۰۱/۱۱/۱۹
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.