انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

به نقل از الجزیره، ریاض منصور، نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین به نیابت از "گروه عربی در سازمان ملل" در نشست شورای امنیت برای بررسی تحولات اراضی فلسطینی پس از تعرض "ایتمار بن غفیر" وزیر امنیت داخلی اسرائیل به مسجد الاقصی گفت: ما درباره تعرض و اهانت به مسجد الاقصی هشدار می‌دهیم و آن را اقدامی تحریک آمیز علیه فلسطینی ها، عرب‌ها و دو میلیارد مسلمان در سراسر جهان می‌دانیم.

ریاض منصور گفت : مسجد الاقصی محل عبادت مخصوص مسلمانان است و اسرائیل هیچ حاکمیتی بر آن ندارد. ما از شورای امنیت می‌خواهیم به مسئولیت خود برای متوقف کردن اقدامات یکجانبه و تحریک آمیز اسرائیل در قبال قدس عمل کند.

مشاور دبیرکل سازمان ملل گفت: ورود بن غفیر به اماکن مقدس، اقدامی تحریک‌آمیز است زیرا او خواستار تغییر وضعیت تاریخی حاکم بر قدس شده است.

نماینده دائم انگلیس در سازمان ملل در نشست شورای امنیت نیز در این نشست گفت: بازدید وزیر امنیت داخلی اسرائیل از مسجد الاقصی به تشدید بیشتر تنش‌ها منجر می‌شود و ما موافق حفظ وضع تاریخی اماکن مقدس در قدس هستیم.

نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت اعلام کرد هرگونه تنش در قدس موجب برهم زدن ثبات و آرامش در کل منطقه خواهد شد.
معاون نماینده آمریکا در شورای امنیت صرفا در واکنش به این اقدام ابراز نگرانی کرد و گفت: نسبت به هرگونه اقدام یکجانبه‌ای که به تشدید تنش و نابودی راه حل تشکیل دو دولت منجر شود، نگران هستیم.

نماینده چین در شورای امنیت نیز اعلام کرد اقدامات مسئولان اسرائیلی موجب تشدید تنش شده و ما از "اسرائیل" می‌خواهیم دست از اقدامات و اظهارات تنش‌زای خود بردارد.

تعرض بن غفیر به مسجد الاقصی همانند تعرض شارون به این مسجد در سال ۲۰۰۰ است که به انتفاضه منتهی شد.

۰۱/۱۰/۱۶
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.