انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

ورود ایتامار بن گویر وزیر امنیت رژیم اسرائیل به محوطه های مسجد الاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس که صبح روز گذشته(سه شنبه) رخ داد، موجی از عصبانیت و انتقادات گسترده را در پی داشته است. بقیه در ادامه مطلب

 بن گویر به رسانه ها گفته بود که بازدید از مسجدالاقصی را به تاخیر انداخته اما روز گذشته به صورت ناگهانی راهی این مکان مقدس شد و به گشت و گذار در محوطه های آن پرداخت؛ موضوعی که با خشم عربی و اسلامی و موجی از انتقادات غربی و آمریکایی همراه بود.

بن گویر قبلا به عنوان نماینده حرمت این مکان مقدس را شکسته بود اما این بار با هر بار فرق می کرد زیرا به عنوان وزیر در دولت نتانیاهو راهی این مکان شده بود.

این موضوع حتی یائیر لاپید نخست وزیرسابق رژیم صهیونیستی را هم ناراحت کرد و او در توییتر نوشت: ورود بن گویر به مسجدالاقصی، تل آویو را در وضعیت اختلاف با سراسر جهان قرار داد.


متن اصلی خبر در سایت News18.com و انتقاد این سایت از نتانیاهو...


Far-right Israel Minister Ben-Gvir Enters Al-Aqsa Mosque Compound; Lapid Calls Netanyahu ‘Weak PM’

Visits by Israeli politicians are seen as provocations and when Ariel Sharon visited the site, many believe the event became a precursor for the Second Intifada

Israel’s new national security minister and far-right politician Itamar Ben-Gvir on Tuesday morning visited the Al-Aqsa mosque compound, news agency Haaretz reported. This is his first week in office and the move will strain relations between Palestinians and Israelis.

The Temple Mount/Al-Aqsa Mosque compound is a contested holy site in Jerusalem. Following his visit, critics of the government said it was challenging the status which would then impact peace as well as relations between Israel and Palestine. 

ترجمه متن انگلیسی: 

بن گویر وزیر راست افراطی اسرائیل وارد محوطه مسجد الاقصی شد.

 لاپید، نتانیاهو را نخست وزیر ضعیف خواند...

بازدیدهای سیاستمداران اسرائیلی تحریک آمیز تلقی می شود و زمانی که آریل شارون از این مکان بازدید کرد، بسیاری بر این باورند که این رویداد مقدمه ای برای انتفاضه دوم شد.

News18.com

ایتامار بن گویر وزیر امنیت اسرائیل به همراه اعضای اداره کوه معبد و افسران پلیس در مسجد الاقصی و محوطه کوه معبد حضور یافت...

به گزارش خبرگزاری هاآرتص، وزیر جدید امنیت ملی اسرائیل و سیاستمدار راست افراطی، ایتامار بن گویر، صبح سه شنبه از مسجد الاقصی بازدید کرد. این اولین هفته است که او در قدرت است و این اقدام روابط بین فلسطینی ها و اسرائیلی ها را تیره خواهد کرد.

محوطه معبد مسجد الاقصی یک مکان مقدس مورد مناقشه در اورشلیم است. پس از دیدار وی، منتقدان دولت گفتند که این وضعیت موجود را به چالش می کشد که سپس بر صلح و همچنین روابط بین اسرائیل و فلسطین تأثیر می گذارد.


 برخی نظرات علیه اقدام بن گویر:

خشم کاخ سفید از اقدام جنجالی بن گویر/ وضعیت غیرقابل قبول است...

لاپید اسرائیل: هجوم بن گویر به الاقصی ما را در نزاع با نیمی از جهان انداخت...

واکنش رئیس حزب کار اسرائیل به اقدام بن گویر: «تحریک‌آمیز و بچگانه بود»...

شبکه العالم، بن گویر: بازهم به مسجد الاقصی تعرّض خواهم کرد...

حماس: یورش بن گویر به مسجدالاقصی ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به مقدسات اسلامی است...

حزب بن گویر خواهان کشتن ۵۰۰ فلسطینی در ازای کشته شدن هر اسرائیلی شد....

چاووش‌اوغلو یورش بن گویر به مسجدالاقصی را غیرقابل قبول خواند...

خطیب مسجدالاقصی یورش ایتامار بن گویر را آغازی برای حوادث خطرناک خواند..


لازم به ذکر است که:

دولت اردن، متولی رسمی مجموعه مسجدالاقصی است. بر اساس پیمان‌نامهٔ صلحی که در سال ۱۹۹۴ میلادی، میان اسرائیل و اردن بسته‌شد، مقرر شد تا عبادت یهودی‌ها در محوطه مجموعه مسجدالاقصی منع شود و دولت اردن، متولی رسمی مجموعه مسجدالاقصی باشد.

والسلام، هدهد ایران...

۰۱/۱۰/۱۵

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.