انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

هوالجمیل / دشمنان باید بدانند کشتی این انقلاب کشتیبانی چون نوح دارد و نسل اول انقلاب و فرزندان و ابناء انقلاب موسایی دارند که با عصا و ید بیضائی تبیین، صبر، بصیرت‌بخشی، موقعیت‌شناسی، اقدام به هنگام‌، شجاعت و بصیرت سحر آنان را باطل می‌سازد.

جادوی فرعون و عصای موسای زمان/ جهاد تبیین؛ باطل‌السحر فتنه فرعونیانبه گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، لاله افتخاری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: «اللهم صل و سلم و زد و بارک علی السیده الجلیله المجهوله قدرا والمخفیه قبرا ام‌الائمه النقباء النجباء بنت خیر الانبیاء فاطمه التقیه الزهرا علیها السلام».
در سالروز شهادت بانوی دو عالم، «گلبرگ سرخ لاله‌ها»ی گمنامِ در زمین و مشهورِ در آسمان» در کوچه‌های شهر ما بوی شهادت» را پراکند تا موسای زمان را یاری‌گر باشد و امت اورا حول محور شهدا گرد هم آورد و به آنان ثابت کند که «انما صنعوا کید ساحر ولایفلح الساحر حیث اتی».

بازگشت آنان به آغوش گرم و مملو از اخلاص و ارادت «ملت امام حسینی» و فاطمی آن هم در فاصله میان دو عملیات کربلای۴ و کربلای۵ و نیز پس از جریاناتی که در ماه‌های اخیر اتفاق افتاد برای دوستان و دشمنان پیام‌های بسیار به همراه دارد. این که ما روزی برای دفاع از اسلام لبیک‌گویان به فرمان ولی عزیز‌تر از جان خود، راهی جبهه‌های حق شدیم و دیروز حضوری پرشور در استقبال از شهدای غواص‌مان و امروز از دیگر عزیزان آسمانی مان داریم تا بگوییم خط سرخ شهادت و دفاع از اسلام و ولایت همچنان استمرار دارد هرچند که دشمنان بخواهند نور آن را خاموش کنند و هرچند که در طول این سال‌ها (سال ۶۵ تاکنون) دشمنان برای از بین بردن آن به هر سحری متمسک شده باشد.

جریاناتی که در ماه‌های اخیر اتفاق افتاد بیش از هر چیز داستان موسی و فرعون را به یاد می‌آورد آنگاه که فرعون عرصه را بر موسی(علیه‌السلام) و امت او تنگ کرد و از ایشان بینه می‌خواست. فرعون تمام امکانات را به کارگرفت و از همگان کمک خواست تا برای مقابله با موسی(ع) و شکست وی راهکار ارائه دهند؟؟؟ همچنان که امروز فرعونیان چنین می‌کنند. گفتند صاحبان خرد و توانمندی در سحر و۷۰ نفر از متخصصان را دعوت کرد تا راهکار و نحوه سحرشان را اعلام کنند حاصل ان چنین شد: «وسحروا اعین الناس واسترهبوهم». آنها خود، هم می‌دانستند که تا چه حد مطالب آنها غیرواقعی و خلاف حقیقت و دروغ است همان‌گونه که امروز سحر و دروغ‌پراکنی دشمنان و معاندان در فضای مجازی شایع شده است.

فرعونیان از این طریق می‌خواستند در دل مردم ترس و رعب ایجاد کنند تا آنها را به تبعیت از خود وادار سازند «واسترهبوهم» و امروز هم اینان از طریق فضای مجازی دارند شعبده‌بازی می‌کنند و می‌خواهند قطعه‌قطعه‌، ظلمات را بر نورانیت این نظام مقدس بپاشند و آن را تاریک کنند که «کقطع اللیل المظلم» شود. آنها همه چیز را به‌عنوان مستمسکی برای موفقیت خود قرار داده‌اند آنان از همه یارکشی می‌کنند. ازداخل و خارج کشور با استفاده از جریانات لیبرالیستی، فمینیستی، منافقان و غیر آنان و به نام زنان و غیره در پی آن هستند تا موسای زمان را بر زمین افکنند و عصای تدبیر وی را نابود سازند. لذا جامعه کنونی ما باید این سحر را باطل کند.

باطل‌السحر این حرکات، حقیقت خواهی است. یعنی عدم اعتماد به سحر و جادوی دشمنان و مخالفان و معاندان که مطالبی را بدون سند و مدرک از طریق فضای مجازی به آنان القا می‌کنند. یعنی اهتمام جدی به «جهاد تبیین» همان که حضرت آقا بر آن پیوسته تاکید می‌فرمایند. در فضایی که دشمنان کوشیدند تا آن را غبارآلود سازند گاه بعض خواص هم دچار فریب‌شده مسحور سحر فرعونیان می‌گردند و متاسفانه سخنانی بر زبان می‌رانند که در حقیقت همراهی با فرعونیان زمان و دشمنان این نظام و مردم ایران است. 

در حالی که موسای زمان جز حق نمی‌گوید: «حقیقت علی آن لا اقل علی الله الا الحق قد جئتکم ببینه من ربکم» مگر حق غیر از نظام دینی و نظام اسلامی است که موسی‌(ع) آن را آورد «قد جئتکم بایه من ربکم» آیا بیناتی از جانب خدا و پیامبر که همان قرآن باشد نیامده است؟ آیا قانون اساسی ما براساس همین بینه یعنی قرآن و عترت که شارحان آن هستند بنا نشده است؟ آیا غیر از این است که می‌خواهیم این امت را به حضرت حجت(ع) تحویل دهیم؟ آیا به رغم همدستی ده‌ها کشور علیه این انقلاب، حرکت دفاع از مظلومان عالم تاکنون ادامه نداشته وهر روز موفق‌تر از دیروز نبوده است. آیا این کلام الهی محقق نشد که «کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره باذن الله»؟ فرعون زمان موسی‌(ع) به او گفت «فات بایه ان کنت من الصادقین» اگر راست می‌گویی آیه و نشانه‌ای ارائه کن و او چنین کرد اما آیا موفقیتهای امروز نظام اسلامی به‌رغم این همه کارشکنی‌های دشمنان آیه و بینه نیست؟

آری موسای زمان ما ومردم گوش بفرمان وی در مقابل فراعنه امروز معجزات و نشانه‌های بسیاردارند تا حقانیت خود را ثابت کنند. نشانه‌های ما حقوق بشر مندرج در قرآن و تجسم یافته در قانون اساسی و دیگر قوانین کشورمان است. بینه ما دفاع از حقوق زنان، حقوق اقلیت‌های دینی‌، حقوق شهروندی و غیر آن است. بهترین واژگان را ایران اسلامی عملاً به جهان انتقال داده است. فراعنه از موسی ادله‌ای برای اثبات صدق و راستی‌اش می‌خواستند امروز ادله صدق ما بسیار است صدق ما به زبان نیست بلکه عملی است و در تاریخ ثابت شده و بر صفحات پرافتخار تاریخ انقلاب ما ثبت شده است برخلاف آنان که دچار کذب و دروغ‌پراکنی شده‌اند.

نشر قانون اساسی‌، قوانین مدنی، قوانین مربوط به زنان وخانواده به‌ویژه قانون حقوق و مسئولیت‌های زنان منطبق بر اسلام که با کوشش نمایندگان به تصویب سازمان همبستگی کشورهای اسلامی نیز رسید همان انداختن عصای موسوی این نظام مقدس است که موسای زمان آن را در برابر فرعونیان انداخته است. دشمنان اینها را دیدند و ترسیدند. در درون خود آن را تایید کردند اما در ظاهر به تکذیب آن پرداختند که «وجحدوا بها واستیقنتها انفسهم ظلما وعلوا».

آری ما آماده‌ایم در موضوعات مختلف به‌ویژه درباره اسلام، حقوق و قوانین زنان و نیز درباره خدمات جمهوری اسلامی به آنان که امروز به دروغ پرچم دفاع از حقوق آنان را برافراشته‌اند با دشمنان به مباهله برخیزیم. ما ابناء این نظام شهید سلیمانی‌ها و شهید حاجی‌ها و نساء فاطمی یعنی شهیده ناهید فاتحی کرجو‌ها را خواهیم آورد که در راه اسلام و دفاع از ولایت به الگوی والای خود صدیقه کبری(س) اقتدا کردند. آن گاه دشمنان خواهند دید که چه کسی رو سفید خواهد شد و چه کسی باید از صحنه کنار رود.

آنها پیشرفت چشمگیر جمهوری اسلامی در عرصه‌های گوناگون و مقایسه آن با وضعیت پیش از انقلاب و وابستگی آن به دشمنان را دیدند و از این که جایگاه خود را از دست دادند دچار خوف واضطراب شدند. آنها دست موسوی نظام و ید بیضای او را در توانمندی و پیشرفت‌های آن مشاهده کردند و ترسیدند که جریان «و نزع یده فاذا هی بیضاء للناظرین» دگربار اتفاق افتد و نور این دست نورانی نظام، چشم جهانیان را خیره کند لذا به فرعون اقتدا کردند.

اولین توطئه فراعنه تهمت و دروغ بود که گفتند: «ان هذا لساحر علیم» او ساحری داناست. در واقع عملیاتی که در شرق و غرب جهان علیه نظام جمهوری اسلامی انجام گرفت چیزی جز تهمت نبود. فرعون همه قوم خود را جمع کرد و از آنها خواست برای شکست موسی‌(ع) تدبیری بیندیشند. اما فرعون زمان «آره و اخاه وابعث فی المدائن حاشرین یاتوک بکل ساحر علیم» گفت و پس از تدارک گسترده دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی از طریق سازمان ملل، شورای امنیت، کمیسیون مقام زن‌، که همه را جمع کرده بودند از آنها خواست که در جهت شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی نظر بدهند و در نهایت در عرصه‌های گوناگون علمی، صنعت و تکنولوژی، درمانی و غیر آن و در آخرین اقدامات در عضویت ایران درکمیسیون مقام زن ما را تحریم کردند و در پاسخ به کسانی همچو علی‌نژاد‌ها‌، بعض سلبریتی‌ها و غیر آنان که به‌دنبال مزد بودند که «ان لنا لاجرا» آنان را هم تطمیع کردند و بدون مزد نگذاشتند و به بردگی و استعباد کشیدند و به تمام کسانی که استعداد مزدوری داشتند مزد و پاداش دادند یکی را با دلار و دیگری را بامقام یا ملاقات با مسئول فلان کشور بانی تحریم‌ها و یا با دادن ویزا و یا اقامت فریفتند.

آری تاریخ تکرار شده است و آیاتی که روزی تنزیل‌شان درباره حضرت موسی بود تاویل‌شان حکایت امروز ما شده است. فرعونیان از دو طریق می‌خواستند بر موسی و قوم او تسلط یابند؛ از طریق شعبده‌بازی و سحر و ایجاد توهم و نیز از طریق ایجاد ترس «وسحروا اعین الناس واسترهبوهم» امروز هم از طریق فضای مجازی‌، بازی‌هایی که چندسال فکر نوجوان و جوان ما را مدیریت کرد و همچنین پراکندن اخبار و مطالبی که بزرگ‌تر‌های ما را دچار توهم ساخت می‌خواهند به سحر عقول مردم بپردازند که آثاری از آن را در جریانات ماه‌های اخیر در قالب قتل، خشونت‌، تهدید، تحریم هنجارشکنی و اقدامات ضدبشری مشاهده کردیم اما باید قطعاً بدانیم که اینها امتحانات و ابتلائاتی است که حق سرانجام آشکار می‌گردد «فوق الحق و بطل ما کانوا یعملون».

اما اینک قرآن کریم وتجلی آیات آن در وجود مبارک زهرا سلام‌الله‌علیها به کمک این نظام آمد و وجود زهرای مطهر باز مادری کرد وهمچنان که در حدیث شریف «لولاک لما خلقت الافلاک و... لولا فاطمه لما خلقتکما» و در جریان نزول آیه تطهیر «هم فاطمهًْ وابیها وبعلها وبنیها» ام و محور بود امروز نیز وجود مطهرش و شهادت پر راز و رمز حضرتش در سالروز آن با حضور میلیون‌ها زن و مرد و کودک و جوان و پیر این مملکت در تشییع شهدا مصداق آیه شریفه «فوقع الحق و با کانوا یعملون» شد. و اینها همه نشانه‌هایی است از همان که حضرت آقا درباره زوال وافول رژیم غاصب صهیونیستی فرمودند پس موسای زمان ما به خوبی قوم را هدایت کرده است و دشمن هم به همین توانمندی‌ها وموفقیت‌ها پی برده است که نوک پیکان خود را به طرف ولایت یعنی عمود خیمه انقلاب اسلام در زمان حاضر نشانه رفته است.

اما دشمنان باید بدانند که کشتی این انقلاب کشتیبانی چون نوح دارد و نسل اول انقلاب و فرزندان و ابناء انقلاب موسایی دارند که با عصا و ید بیضائی تبیین، صبر، بصیرت‌بخشی، موقعیت‌شناسی، اقدام به هنگام‌، شجاعت و بصیرت سحر آنان را باطل می‌سازد و به سلامت امت خویش را از دریا عبور می‌دهد تا جهانیان غرق و نابودی فرعونیان و زوال رژیم غاصب صهیونیستی و دشمنان این نظام مقدس و بشریت را به مشاهده نشینند. امروز ندای انسان‌های صالح این است «ربنا افرغ علینا صبرا وتوفنا مسلمین» والسلام علی عبادالله الصالحین.

۰۱/۱۰/۰۹
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.