انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

دشمن با تکنولوژی پیشرفته در صدد فاسد کردن نسل های ما است/ روند پیروزهای ایران در برابر دشمنان ادامه دارد

بین الملل تابناک: «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان به مناسبت «روز شهید» در منطقه «البقاع» سخنرانی کرده و طی سخنرانی‌ خود ضمن تاکید بر جایگاه شهدا و قدردانی از خانواده‌های آنان، به مهم‌ترین مسائل بین‌المللی، تحولات منطقه‌ای و وضعیت سیاسی لبنان پرداخت.بیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود به مناسبت روز شهید به عملیات استشهادی احمد قصیر اشاره کرد و گفت: امیدواریم عملیات استشهادی بزرگ‌تری از القصیر از طریق هر گروه مقاومتی شکل بگیرد.

نصرالله تصریح کرد: روز شهید، روزی است که امیر شهادت‌طلبان (احمد قصیر) به ساختمان فرمانداری نظامی اسرائیل در صور یورش برد و در کمتر از یک دقیقه بیش از ۱۰۰ نظامی و افسر اسرائیلی را به هلاکت رسانده و کل ساختمان را منهدم کرد.

وی با بیان اینکه روز شهید، روز همه شهدای محور مقاومت در سراسر منطقه است، تصریح کرد: خانواده های شهدا نقش زیادی در ادامه مسیر ما در این چهل سال داشتند و بسیاری از آنان فرزندان خود را تشویق کرده و لباس رزم بر تن فرزندانشان پوشاندند.

دبیرکل حزب الله گفت: فرزندان شهدا به دلیل پایبندی خانواده‌هایشان به مقاومت تا پیروزی، مبارز و فرمانده شدند. ما ارزش شهدایی را که برای مقدسات و وطن و آزادی و کرامت و امنیت و عزت ما جان خود را فدا کردند، می دانیم.

نصرالله افزود: شهدای ما معروف هستند و اجساد برخی از آنان هنوز نزد دشمن اسرائیلی است که آن را انکار می کند. ما مفقود نیز داریم و پیگیر اجساد شهدا و مفقودین هستیم و تلاش می کنیم تکلیفشان را مشخص کنیم.

وی خاطرنشان کرد، دشمن به این دل خوش کرده تا نسل دوم و سوم از مقاومت دست بردارد؛ از این روی در تلاش است آنان را هدف قرار داده و به فساد بکشاندش.

نصرالله تأکید کرد که دشمن با تکنولوژی پیشرفته درصدد فاسد کردن نسل های ما و تغییر عقاید آنان است که این خطر بزرگی است.

دبیرکل حزب‌الله تصریح کرد: مسیر شهدای ما با نسل های پی در پی تاکیدی بر ناکامی دشمن در دستیابی به اهدافش است. دشمن در سراسر فلسطین اشغالی غافلگیر شد، زیرا نتوانست بر نسل‌ها تأثیر بگذارد و اصول آنان را تغییر دهد. شهید عدی التمیمی و برادران مقاومش بر ناکامی برنامه های دشمن برای تغییر نقشه هایشان تاکید کردند.

وی با اشاره به پیروزی حزب نتانیاهو در انتخابات پارلمانی اسرائیل تصریح کرد: همه دولت‌های اسرائیلی جنایتکار بوده و پیروز انتخابات کنست نیستند. نتایج انتخابات اخیر اسرائیل برایمان اهمیتی ندارد، زیرا همه جناح‌های اسرائیلی در جنایت شبیه هم هستند.

نصرالله گفت: دشمن در سراسر فلسطین اشغالی غافلگیر شد، زیرا نتوانست بر نسل‌ها تأثیر بگذارد و اصول آنان را تغییر دهد. شاید نتایج انتخابات اسرائیلی دارای تبعات خطرناکی برای فلسطین باشد، زیرا قدرت را احمقان خواهند گرفت و احمق ها ما را نمی ترسانند.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: فقط می توان به قدرت مقاومت برای حفظ توافق ترسیم مرزهای آبی اعتماد کرد. نتایج انتخابات امریکا هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد، زیرا امریکا با جمهوری خواهان و دموکرات‌ها هر دو، دو روی یک سکه هستند.

نصرالله گفت: آمریکا طاعون تروریسم تکفیری را به لبنان آورد و حزب الله آن را از بین برد. آمریکا سال ۲۰۱۹ پس از ناکامی طرح هایش با حمایت از تظاهرات در صدد آشوب افکنی در لبنان بود. آمریکا آشوب اکتبر سال ۲۰۱۹ را به وجود آورد، اما حزب الله آن را مهار کرد. این حزب الله بود که نفرین آمریکایی را از سر لبنان دور کرد و این طاعون را از بین برد.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: یا لبنان جرات خواهد کرد کمک‌های روسی جدید را بپذیرد یا در برابر تهدید‌های امریکا تسلیم خواهد شد. انتخابات رژیم صهیونیستی تبعات و تاثیراتی در داخل رژیم دارد، زیرا شاید در سطح افزایش بحران و مقابله انعکاس داشته باشد. انتخابات اسرائیلی، اختلافات شدید را بیشتر کرده و بر آینده این رژیم و گزینه‌های انتخابی اش تاثیر خواهد داشت.

وی همچنین به نقش مخرب آمریکا در سوریه اشاره کرد و افزود: امریکا که در ساقط کردن سوریه از طریق تروریست‌ها و تغذیه تکفیری‌ها ناکام مانده در صدد این هستند که با گرسنگی و سرما این کشور را فرو پاشند.

وی تأکید کرد که محاصره لبنان توسط آمریکا از طریق جلوگیری از هر گونه سرمایه گذاری یا کمک‌های اقتصادی به کشور ادامه دارد. امریکا از کمک هر کشوری به لبنان برای بحران اقتصادی اش جلوگیری می‌کند که در نوع خود نفرین و طاعون است.

دبیرکل حزب الله با بیان اینکه ایران قاطعانه توانست بر توطئه فتنه انگیز امریکا و اسرائیل و کشور‌های غربی پیروز شود، تصریح کرد: از لبنانی‌ها می‌خواهیم در برابر طاعون و وبای امریکا که فقط به دنبال حمایت از اسرائیل است، تسلیم نشوند.

سید حسن نصرالله همچنین به وضعیت ریاست جمهوری لبنان پس از میشل عون اشاره کرد و افزود: ما تصور نمی‌کنیم کسی به دنبال خلأ ریاست جمهوری در لبنان باشد، ما بر انتخاب رئیس جمهوری در اولین فرصت تاکید داریم.

نصرالله ادامه داد: خلأ ریاست جمهوری بر همه سطوح لبنان تاثیر دارد و پر کردن آن ممکن نیست. ریاست جمهوری بسیار حساس و سرنوشت ساز است و طی شش سال و پس از آن اثرات خود را بر جای خواهد گذاشت. باید برای انتخاب ریاست جمهوری به گزینه بهتر و مناسبتر دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: باید گروه‌های قدرت لبنان که ریاست جمهوری مهمترین آن است و با امنیت ملی کشورمان ارتباط دارد حفظ شود. مقاومت مهم‌ترین عنصر قدرت لبنان است که هدف قرار گرفته و به ویژه از سوی آمریکایی‌هایی که هنوز در صدد آشوب افکنی هستند.

دبیرکل حزب الله با بیان اینکه سفارت امریکا در کوچکترین موضوعات دولتی و وزرای لبنان دخالت می‌کند، تصریح کرد: ما گروه‌های مقاومت به عنوان بخش بزرگی از مردم لبنان رئیس جمهوری می‌خواهیم که به مقاومت اطمینان خاطر دهد. ما رئیس جمهوری شجاعی در بعبدا می‌خواهیم که نترسد و امتیاز ندهد و منافع ملی را بر ترس خود مقدم دارد و قابل خرید و فروش نباشد.

نصرالله تصریح کرد: مقاومتی که آزادسازی سال ۲۰۰۰ را رقم زد در دوره امیل لحود، رئیس جمهوری مطمئن بود. مقاومت در سال‌های گذشته در دوره عون ـ که قابل فروش نبود و از پشت خنجر نمی‌زد ـ بسیار ایمن و پشت گرم بود. اگر لبنان قدرتمندی می‌خواهید که بتواند برایتان گاز استخراج کند، باید رئیس جمهوری شجاعی بیاورید که به مقاومت از پشت خنجر نزند.

دبیرکل جنبش حزب‌الله درباره کمک‌های سوختی ایران به لبنان خاطرنشان کرد: زمانی که کشور ما درگیر بحران‌های شدید مالی و سوختی بود، مسئولان ایرانی پذیرفتند با لیره لبنانی به ما سوخت و نفت و بنزین برسانند؛ اما آمریکایی‌ها هشدار دادند و تهدید کردند. حتی در موضوع برق و انرژی‌های دیگر، لبنان درخواست‌هایی رسمی را به همراه هیات‌های سیاسی و فنی به ایران فرستاد و ایران نیز بدون هیچ محدودیتی پذیرفت؛ اما چرا ماه‌هاست که روند رسیدن این کمک‌ها متوقف شده است؟ چون لعنتی به نام آمریکا مخالف این موضوع است و تهدید کرده؛ این موضوعی است که لبنانی‌ها باید بدانند.

سیدحسن نصرالله خطاب به آحاد ملت لبنان خاطرنشان کرد: من به وضوح به شما مردم لبنان می‌گویم آن‌ها توافق ترسیم مرز‌های دریایی را به خاطر شما و منابع و امنیت‌تان نپذیرفتند؛ این‌ها دروغ و نفاق است. آن‌ها تنها برای دور کردن اسرائیل و خودشان و منطقه از جنگ قبول کردند که حقوق ما را به رسمیت بشناسند، چون دولت آمریکا اولویت‌های دیگری داشت. ما حق و حقوق دولت بیروت را از دشمن اسرائیلی گرفتیم.

وی درباره سیاست‌های آمریکایی در منطقه ضمن محکوم کردن قانون قیصر و تحریم‌ها علیه لبنان، سوریه، عراق و یمن، گریزی به تحولات داخلی ایران نیز زده و تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران بار دیگر توانست در برابر فتنه آمریکایی‌ها و محور غربی-اسرائیلی پیروزی بزرگی به دست آورد و به امید خدا، روند پیروز‌های تهران ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.