انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

مضحکه قانون تجمعات در فتنه ابوالاشرار

چهارشنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۸ ق.ظ

هوالجمیل / این روزه مد شده عده ای می گویند: چرا به سؤالات دهه هشتادی ها پاسخ نمی دهید...یا از آن بدتر، میگویند: مکانهائی درست کنیم برای اعتراض....این دیگر از آن حرفهای مسخره و بی اساس است، حتی تصورش هم مضحک است.

اولاً  تکرار عبارت «دهه هشتادی ها» اشتباه است، از اینها جبهه نسازیم روبروی نظام. هفتادی و نودی ها و بزرگتر و کوچکترها هم بودند، ثانیاً در اغتشاشاتی که با یک دروغ شروع شد و با هزاران دروغ ادامه یافت به اکثر دروغها پاسخ داده شد ولی آنها (همچنین بسیاری از بزرگسالها) صفحات و کانالها و صدا و سیمای ما را نمیبینند و اگر هم ببیند بمباران دروغها از طریق گوشی هایشان روی آنها چنان زیاد است که فرصت تعقل و تفکر پیدا نمیکنند، ثالثاً اکثریت اغتشاشگران نه ضد انقلابند نه خواسته های اصلاحی دارند، بالاترین خواسته آنها بیحجابی و (در دانشگاهها) سلف سرویس مختلط است. یعنی دقیقاً خلاف خواستهٔ گشت ارشاد.

آنها ممکن است مشکلات ازدواج و بیکاری و گرانی و مسکن و در سطح بالاتر ، اعتراض به بیعدالتی و تبعیض و رانتخواری هم داشته باشند ولی چون فکر می کنند که این مشکلات حل شدنی نیست، می گویند پس بهتر است خوش باشیم و کاری به کار سیاست اقتصادی و اقتصاد سیاسی نداشته باشیم. 

البته حرف و هدف لیدرها و حامیان بزرگترشان تا بن سلمان خبیث (که ابوالاشرار قرن است) تجزیه ایران و سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی و از همه بالاتر، نابودی تشیع است. لذا حساب تمام اینها را باید از هم جدا کنیم.

این گروه دوم یعنی لیدرها اصلا نیاز به پاسخ و میدان تجمعات ندارند، آنها برای پول کار می کنند، نه اعتقادات خاصی دارند نه دنبال اصلاحاتند، اگر ما هم به آنها پول بدهیم علیه بن سلمان کار می کنند که دشمنان قسم خورده ماست و اگر سرنگونش نکنیم سرنگونمان می کند. سیا و موساد هم عملهٔ همین گاو شیرده شیطانند، امریکا فقط بخاطر پول از عربستان و امارات حمایت میکند، اسرائیل هم از ترس. اما ریشه دشمنی بن سلمان با تشیع را باید در سقیفه جستجو کرد. با عرض معذرت از برادران و عزیزان اهل سنت که آنها هم زخمدار وهابیت و آل سعودند، باید گفت که  وهابیون ملعون و سلفی های متحجر که بن سلمان زادهٔ آنهاست پاداش کشتن سه شیعه را بهشت می دانند و به همین خاطر از داعش و القاعده و طالبان و نوچه هایشان حمایت می کنند و هدف کل آنها فقط یک چیز است: نابودی تشیع.. که البته طبق اراده الهی این آرزو را به گور برده و می برند اما خداوندی که میفرماید «تو تیر نینداختی، من انداختم» (وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلکِنَّ اللّهَ رَمی. انفال ۱۷) اراده کرده که «دشمنان را به دست شما عذاب کند». (یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُم.... توبه ۱۴).

والسلام - صادقی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.