انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

سخنی با کشف حجاب کرده ها و فریب خوردگان آشوبها

چهارشنبه, ۶ مهر ۱۴۰۱، ۰۱:۰۴ ب.ظ

بنام خداوند جان و خرد

سلام بانوی ایرانی که تازه روسری برداشته ای و یا تمایل به کشف حجاب داری و ما را دشمن خود می دانی

اگر هر زن و دختری (چه با دین چه بی دین، چه با حجاب چه بی حجاب) در هر جای جهان مورد تعرض اوباشان قرار گیرد و ما آنجا باشیم جانمان را فدای آرامش و امنیتش میکنیم، تو که جای خود داری و ناموس ما هستی....

و بعد ، با دشمنان دیرین وطن کاری ندارم ، آنها پول می گیرند برای دشمنی و فتنه گری،

روی صحبتم با هموطنان عزیزی است که خواسته یا نا خواسته همدل و همنوا و همکارند با آشوبگران و غارتگران و تخریب کنندگان اموال دولت و مردم :

اول : دشمنان ما بد موقعی شروع کردند که البته برای ما خوب موقعی بود یعنی هفته دفاع مقدس و اربعین که در هر دو مناسبت خون ما به جوش می آید و دوباره دلمان پر از شور و شوق شهادت و فداکاری و ایثارگری می شود.

دوم : ما سرباز امام خمینی بودیم با دلی سرشار از عشق به دین و وطن و شهادت اما در انقلاب اجازه آتش زدن و تخریب و کشتار نداشتیم، دستور امام راحل فقط کار فرهنگی بود: راهپیمائی، شعار دادن، نوشتن، سرود، تئاتر، نمایشگاه عکس و کتاب، سخنرانی و برگزاری مجالس و چهلم های شهدا و ... اما تو با تخریب و آتش بازی و توهین به مقدسات و حمایت از بی حجابی و بی بند و باری به هیچ جا نمیرسی فقط تحریک کنندگان و اربابانت را به ثروت میرسانی، راستی از تحریک کنندگانت بپرس چقدر پول از اربابانشان برای به میدان آوردن تو گرفته اند و سهم تو چقدر است؟ متأسفانه تو حتی اربابانت را نمی شناسی اما اربابانت ما را بخوبی می شناسند و می دانند که قدرت کنونی ما ریشه در دشمنی آنها با ما دارد، در هر زمان و مکان که به ما حمله کردند ما قوی تر و متحدتر شدیم...هرچند مثل رهبرمان انتقاد و اعتراض داریم به وجود اژدهای هفت سر فساد در کشور.

سوم اینکه اربابانت می دانند و تو نمی دانی که وقتی همه صاحب منصبان و فرصت طلبان به سوراخهایشان می خزند ما پا برهنه ها به میدان می آئیم، کشور را نجات می دهیم و بدون چشمداشت بیرون می رویم تا بحران بعدی. چرا؟؟؟ چون ما ریشه انقلابیم و ریشه همیشه ناپیداست.

چهارم : برخی از دوستان و همرزمان ما در انقلاب (که بعدها منافق شدند و خود را به صدام فروختند و چند هزار نفر از ما را کشتند و هنوز به خونمان تشنه اند) جنگ مسلحانه و تخریب و آشوب و آتش سوزی را تنها راه رهائی می دانستند و شعار (تنها ره رهائی، جنگ مسلحانه) سر می دادند ولی امام هرگز این روش را تبلیغ نکرد و تنها عامل پیروزی ما در انقلاب و دفاع مقدس (که داستانش مفصل تر از داستان انقلاب است) فقط در «شهادت طلبی» ما بود نه در سلاح و تجهیزات نظامی. و منافقین هنوز هم با ایده جنگ مسلحانه دارند اشتباه می کنند و بر فرض محال که رژیم تغییر کند هرگز به سلطنت طلبها و داعش های وطنی نخواهد رسید و امروز به لطف خداوند و عنایت شهدا و رهبری امام خامنه ای با تمام وجود از استقلال و وطن و تمامیت ارضی ایران بزرگ دفاع می کنیم و هر کس در هر جای دنیا و به هر طریق امنیت ما را به خطر بیندازد امنیتش را با اقتدار کامل به خطر می اندازیم و مهمترین سلاحی که برای دفاع از دین و ناموس و وطن داریم نیمه جانی است که از جبهه بازگردانده ایم تا روزی آن را فدای صلح و آرامش وطن کنیم و چه سعادتمندیم اگر بعد از چهل سال در صف شهادت ماندن به عزیزان شهیدمان بپیوندیم.

پنجم اینکه فکر میکردیم فقط ما بازماندگان انقلاب و دفاع مقدس جانفدای آرامش و امنیت وطنیم اما در زندگینامه شهدای سعادتمند اخیر دیدیم دهه هشتادی ها از ما جلوترند یعنی انقلاب حداقل تا پایان عمر شریفشان بیمه است ... والسلام علی من اتبع الهدی

۰۱/۰۷/۰۶
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.