انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از منابع فلسطینی، وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز شنبه خبر داد که تعداد شهدای حملات هوایی رژیم اشغالگر قدس به ۳۰۰۰ هزار نفر افزایش یافته است؛ تاکنون بیش از ۷۰۰ کودک نیز زخمی شده‌اند... بقیه در ادامه مطلب

در همین راستا، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل با انتشار گزارشی اعلام کرد که حملات هوایی اسرائیل به غزه منجر به نابودی کامل دست‌کم ۱۰۰۰ خانه در این منطقه شده است.

وبگاه القاهرة الاخباریه نوشت: «در گزارش کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل همچنین آمده است که در پی حملات اسرائیل به منطقه غزه دست‌کم ۵۶۰ واحد مسکونی دیگر به طوری تخریب شده که دیگر قابلیت سکونت نداشته و همچنین ۱۲ هزار ۶۰۰ واحد مسکونی دیگر در اثر این حملات به طور جزئی آسیب دیده‌اند.
در مقابل نیز به گزارش رسانه‌های عبری روز جمعه ۱۳ اکتبر، از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش حماس علیه اشغالگران تاکنون، تعداد تلفات صهیونیست‌ها به ۱۵۰۰ صهیونیست کشته و ۳۴۰۰ شهرک‌نشین دیگر هم زخمی شده‌اند.
ارتش رژیم صهیونیستی از ساعات اولیه بامداد امروز بمباران مناطق مسکونی در نوار غزه را شدت بخشیده و یک نسل‌کشی و کشتار جمعی به تمام معنا را به راه انداخته است.
طی ساعات اخیر ده‌ها فلسطینی در حملات به مناطق مسکونی شهید شدند و ده‌ها خانه و واحد مسکونی تخریب و با خاک یکسان شده است....

۰۲/۰۷/۲۳
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.