انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور امروز دوشنبه میزبان اصحاب رسانه بود تا درباره افتتاح قریب الوقوع یکی از خاص ترین آزادراه های کشور یعنی اتوبان اصفهان شیراز ، اطلاع رسانی شود.

اتوبان اصفهان شیراز ؛ آزادراه خاصی که 4 رکورد عجیب را می شکند
تین نیوز
شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور امروز دوشنبه میزبان اصحاب رسانه بود تا درباره افتتاح قریب الوقوع یکی از خاص ترین آزادراه های کشور یعنی اتوبان اصفهان شیراز ، اطلاع رسانی شود.

به گزارش تین نیوز، اتوبان اصفهان شیراز در نوع خود یک اتوبن منحصر به فرد است چرا که با افتتاح این جاده، رکوردهای عجیبی در کشور شکسته می شود.

1. طولانی ترین آزادراه کشور

212 کیلومتر آزادراه اصفهان به شیراز که از دروازه شیراز تا ایزدخواست امتداد می یابد، آن قدر طولانی است که احتمالا تا سال ها شاهد چنین رکوردی در کشور نباشیم. در پیک کاری این اتوبان بین 2500 تا 3000 نفر در این پروژه مشغول به کار بوده اند.

2. اولین اتوبان بتنی ایران
در بخشی از این آزادراه برای اولین بار رویه بتنی به جای آسفالت به کار رفته است. ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیمان جهان است و امکان ساخت جاده هایی با رویه بتن در کشور وجود دارد. اگر اجرای رویه بتنی اتوبان اصفهان شیراز جواب بدهد، می توان به افزایش رویه های بتنی در جاده های ایران امید داشت.

3. مرتفع ترین پل ایران در اتوبان اصفهان شیراز

عبور از این اتوبان همراه با یک صحنه استثنایی است. مسافران در راه شیراز با عبور از روی یک پل مرتفع، از ارتفاع 110 متری به مناظر اطراف نگاه خواهند کرد.

4. یک اتوبان 100 درصد ایرانی

در ساخت این اتوبان هیچ گونه مصالح خارجی و یا دانش فنی یا متخصص غیرایرانی مشارکت نداشته است و اتوبان اصفهان شیراز یک آزادراه 100 درصد ایرانی است.

خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در این نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار تین نیوز، درباره تکمیل شدن زیرساخت های جانبی و تجهیزات ایمنی آزادراه اصفهان شیراز گفت: خط کشی ها و تمام تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی تکمیل شده است. مقرهای پلیس و هلال احمر به صورت موقت اما مناسب، نصب شده است. یک پمپ بنزین ثابت و 3 دستگاه پمپ بنزین سیار نیز در این اتوبان مستقر شده است. ضمنا در ماه های آینده 8 توقفگاه ، هر ماه یک توقفگاه خدمات جاده ای ، در این اتوبان به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته خادمی اتوبان اصفهان شیراز در پایان هفته جاری با حضور حجت الاسلام رئیسی رییس جمهوری افتتاح می شود. طولانی ترین آزادراه کشور به ارزش روز ۲۵ هزار میلیارد با سرمایه گذاری بنیاد تعاون وزارت دفاع و شهر جدید صدرا و ۵۰ درصد سرمایه گذاری دولت به بهره برداری خواهد رسید

خادمی بیان کرد: افتتاح آزادراه شیراز اصفهان به افزایش ۹ درصدی طول آزادراه‌های کشور منجر می‌شود. این آزادراه یک مسیر میان‌بر برای اتصال دو استان فارس و اصفهان است که بزرگترین رویداد برای بخش جاده‌ای استان فارس بود و استان‌های بوشهر و هرمزگان هم از این آزادراه استفاده خواهند کرد و ‌تحول جدی در حمل و نقل جنوب کشور محسوب می‌شود.

۰۲/۰۷/۱۹
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.