انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

آزادراه زیبای شیراز-اصفهان افتتاح خواهدشد

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲ ق.ظ

طولانی‌ترین آزادراه کشور یعنی شیراز-اصفهان به طول ۲۱۲ کیلومتر آماده بهره‌برداری است که با افتتاح این پروژه طول مسیر اصفهان به شیراز ۱۳۴ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند؛ ارزش روز این آزادراه حداقل ۲۵ هزار میلیارد تومان است که با سرمایه‌گذاری مشترک بنیاد تعاون وزارت دفاع و دولت آماده بهره‌برداری خواهد شد. با افتتاح این پروژه ۹ درصد به طول آزادراه‌های کشور افزوده می‌شود و طول مسیر اصفهان به شیراز ۱۳۴ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند.
مجری آزادراه‌های مرکز و جنوب کشور پیش تر به ایرنا گفته بود: آزادراه شیراز- اصفهان به طول ۲۱۲ کیلومتر به دلیل چشم‌اندازهای خاص که شامل دره، دشت، آبشار، رودخانه و سد می‌شود به آزادراه چهار فصل معروف است که هفته جاری با حضور رییس جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد. در کنار مهم‌ترین مزایای این آزادراه از جمله کاهش زمان سفر، افزایش ایمنی و صرفه‌جویی در مصرف سوخت، یکی از زیباترین آزادراه‌های کشور است که صاحب چشم‌نوازترین چشم‌اندازهای طبیعی است.منطقه سرحد فارس با چشم‌نواز زیبا، دشت‌های سرسبز و ییلاقات سرسبز در طول این مسیر آزادراهی قرار دارد. رود کٌر که بزرگ‌ترین رودخانه استان فارس است نیز در امتداد بخشی از آزادراه قرار دارد. سد درودزن مرودشت نیز بخش دیگری از چشم‌انداز این مسیر آزادراه است.

۰۲/۰۷/۱۸
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.