انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

پیروزی بزرگ ایران با عضویت در شانگهای

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۰۱:۲۰ ب.ظ

به نقل از خبرگزاری برنا/ عضویت در شانگهای یک پیروزی سیاسی اقتصادی بزرگ برای دولت است/حجم تبادل اقتصادی با کشورهای عضو در 3 سال آینده به 50 میلیارد دلار می‌رسد. هانی زاده با بیان اینکه عضویت در شانگهای یک پیروزی اقتصادی سیاسی بزرگ است، گفت: ایران بعد از این میتواند از زیر فشار تحریم های ظالمانه غرب و آمریکا خارج شود و حجم تبادل اقتصادی شانگهای که اکنون به 27 میلیارد دلار است در طول 3سال آینده به 50 میلیارد دلار خواهد رسید.
حسن هانی‌زاده کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص عضویت کامل ایران در سازمان شانگهای گفت: اندیشه شکل گیری سازمان شانگهای از سال 1996 و بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سابق شکل گرفت به این دلیل که بعد از فروپاشی یک نظام تک قطبی برجامعه جهانی حاکم شد که نظامی ظالمانه و مبتنی بر منافع یک سویه آمریکا غرب بود.
وی با بیان اینکه " اندیشه شکل گیری این سازمان در ذهن رهبران روسیه و چین بود" افزود: این اندیشه بعد از سالها به حقیقت پیوست و در سال 2001 عملا سازمان شانگهای شکل گرفت و به همین دلیل شرایط از ان سال برای شکل گیری یک مجموعه اقتصادی و امنیتی پویا در شرق عملیاتی شد و با پیوستن دیگر کشورها نزدیک به نیمی از جمعیت جهان را در خود جا داد.
هانی زاده با اشاره به 20درصد از تولید ناخالصی داخلی جهان توسط کشورهای عضو شانگهای اظهار داشت: از سال 2004 ایران رسما درخواست عضویت خود را برای شانگهای ارائه داد و در بیست و سومین نشست سران شانگهای ایران به صورت رسمی به عضویت این نهاد درآمد.
وی ادامه داد: این یک پیروزی سیاسی و اقتصادی بزرگی برای دولت سیزدهم تلقی میشود؛ ایران بعد از این میتواند از زیر فشار تحریم های ظالمانه غرب و آمریکا خارج شود و حجم تبادل اقتصادی شانگهای که اکنون به 27 میلیارد دلار است در طول 3سال آینده به 50 میلیارد دلار خواهد رسید.
این کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: سازمان شانگهای در آینده نزدیک ارزی بومی تعریف خواهد کرد که در چارچوب کشورهای عضو شانگهای مبادله خواهد شد؛ ضمن اینکه تحریمها اثر نخواهد گذاشت زیرا یک بانک مشترک بین کشورها ایحاد خواهد شد این برای اقتصاد ایران پیروزی بزرگ است و در آینده آثار مثبت آن بر اقتصاد کشورمان نمایان خواهد شد.

۰۲/۰۴/۱۵
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.