انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

هوالجمیل / از پیروزی‌های بزرگ این روزهای کشور غافل نشویم! در این ایام اتفاقات خوبی افتاده که متاسفانه در فضای رسانه‌ای کشور کمتر مورد توجه قرار گرفته است؛
🔹اتفاق اول خروج امارات از ائتلاف دریایی ضد ایرانی است و اعلام رسمی آن توسط این کشور یک پیروزی برای ج.ا محسوب می شود.
🔹دومین اتفاق انتخاب ایران به عنوان یکی از نواب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد است که این امر خود نتیجه تعاملات جدید میان ایران و عربستان می باشد.
🔹اتفاق سوم انتخاب ایران به عنوان گزارشگر کمیته خلع سلاح سازمان ملل است که با واکنش منفی و ناراحتی شدید رژیم صهیونیستی مواجه شده است.
🔹اتفاق چهارم ریاست ایران بر کمیته اجتماعی شورای حقوق بشر سازمان ملل است که بدجور پوز ضدانقلاب را کش آورده است!
🔹اتفاق پنجم حل و فصل اختلافات چندساله ایران و ترکمنستان در حوزه انرژی، پرداخت بدهی ایران به این کشور و قرارداد جدید واردات گاز از این همسایه شمالی پس از خرابکاری فاجعه بار دولت روحانی و وزارت زنگنه است.
🔹اتفاق ششم حضور رسمی ایران در نشست بریکس و دوستان است که بزودی زمینه آغاز مراحل عضویت ج.ا. را در این اتحادیه فراهم خواهد ساخت.
🔹اتفاق هفتم سفر بسیار مهم آقای رئیسی به اندونزی و قراردادهای بسیار مهم اقتصادی با این کشور است.
🔹اتفاق هشتم سفر مهم و راهبردی آقای رئیسی به سوریه، انعقاد قراردادهای مهم اقتصادی و.. با این کشور و سرعت گرفتن حضور اقتصادی و فرهنگی ج.ا. پس از سالها کارشکنی اصلاح طلبان و اعتدالیون و ضررهای جبران ناپذیر این کارشکنی ها برای کشور بود.
🔹نهمین اتفاق مثبت بازگشت مقتدرانه سوریه به اتحادیه عرب بعد از 12 سال و اعلام رسمی شکست توطئه ضدایرانی در جنگ علیه این کشور می باشد.
🔹دهمین اتفاق اما شدت گرفتن فرایند دلارزدایی از ارتباطات تجاری ایران با چندین کشور طی دو ماه گذشته و کند شدن هرچه بیشتر ابزارهای تحریمی رژیم آمریکا علیه ایران است.
🔹یازدهمین اتفاق تکمیل شدن فرایند عضویت ایران در شانگهای و فرصت های بزرگ اقتصادی این عضویت است.
🔹و.. دوازدهمین اتفاق مهم : تشکیل نیروی دریائی مشترک ایران با عربستان، بحرین، عراق، امارات و....
و اما حواسمان باشد که دیپلماسی مقتدرانه ایران علیرغم برخی ضعف ها و انتقادات، با اتکا به قدرت مقاومت، به نقطه پیروزی های بزرگ رسیده و نباید اجازه داد رسانه های جریان مفسدین اقتصادی سیاسی اصلاحاتی و اعتدالی کشور در همراهی با ضدانقلاب، این دستاورد های مهم را از مقابل چشمان افکار عمومی کشور دور کنند.
#جریان_تحریف
۰۲/۰۳/۱۳
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.