انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

۲۲ مطلب در مهر ۱۴۰۳ ثبت شده است

🔸اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای از تحریم سه شرکت هواپیمایی ایران خبر داده و اعلام کرده است؛ «‌سه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر، ماهان‌ایر و هواپیمایی ساها، به علت آن‌که موشک‌ها و پهپادهای ساخت ایران را به روسیه منتقل کرده‌اند مورد تحریم این اتحادیه قرار گرفته و نمی‌توانند به کشورهای اروپایی پرواز کنند‌»!

🔸همه شواهد به‌وضوح حکایت از آن دارند که اتهام حمل موشک و پهپاد به روسیه! فقط یک بهانه است و این اقدام اتحادیه با هدف حمایت از رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی صورت می‌پذیرد و بازتاب خشم دولت‌های اروپایی از ایران اسلامی، به علت دفاع جانانه از مظلومان لبنان و فلسطین است.

🔸 در ضرب‌المثل آمده است «‌بعضی‌ها آن‌قدر بی‌دست و پا
هستند که اگر سوار شتر هم بشوند، باز هم سگ پاچه‌شان را گاز می‌گیرد‌»!‌... با تاکید بر این واقعیت بدیهی که در مثل مناقشه نیست باید گفت برای ایران اسلامی با اقتدار مثال‌زدنی و کم‌نظیری که از آن برخوردار است، شایسته نیست و به اصطلاح خیلی افت دارد که سران بی‌هویت کشورهای اروپایی و همپیمان اسرائیل وحشی و جنایتکار دست به تحریم هوایی کشورمان بزنند و از این سوی با هیچ واکنش پشیمان‌کننده‌ای رو‌به‌رو نشوند.
🔻آن هم در حالی که ده‌ها اهرم قدرتمند برای تنبیه سران بی‌اختیار و بُزدل اروپا در اختیار داریم! نباید و مبادا مصداق کسی باشیم که بر شتری بلندقامت سوار است ولی باز هم یک سگ کوتاه‌قد توان گاز گرفتن پاچه او را داشته باشد؟!

🔸تنگه هرمز، دومین تنگه پرترافیک دنیاست که روزانه نزدیک به 18 میلیون بشکه نفت که معادل 42 درصد نفت ‌خام حمل‌شده جهان توسط نفتکش‌هاست، از آن عبور می‌کند.
🔻جمهوری اسلامی ایران با استناد به کنوانسیون‌های 1958 ژنو و 1982 جامائیکا که موضوع آن «نظام حقوقی آبراه‌های بین‌المللی و حق عبور کشتی‌هاست» حق دارد و می‌تواند در صورتی که منافع ملی خود را در مخاطره ببیند، تنگه ‌هرمز را به روی کشتی‌های نفتکش و حتی کشتی‌های حامل کالای تجاری و تسلیحاتی کشورهای متخاصم (در اینجا کشورهای عضو اتحادیه اروپا) ببندد و دلیلی ندارد که این کشورها از تنگه‌‌ای که در آب‌های سرزمینی کشورمان قرار دارد اجازه عبور داشته باشند.

🔸دیروز، وزارت امور خارجه کشورمان در اعتراض به اقدام اتحادیه اروپا، سفیر کشور مجارستان را که کشورش ریاست دوره‌ای این اتحادیه را بر عهده‌ دارد به وزارت خارجه فراخواند که اقدامی پسندیده و از وظایف تعریف‌شده وزارت خارجه است ولی بدیهی است که کافی نیست و بستن تنگه هرمز به روی تمامی کشتی‌ها و شناورهای اروپایی لازمه دفاع از منافع ملی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است. وقتی حریف، به قول سعدی «‌سگ را گشاده» است، چرا باید «‌سنگ‌ها بسته» باشد؟!
حسین شریعتمداری، کیهان

۲۵ مهر ۰۳ ، ۱۷:۳۱
انتشارات هدهد - Hodhod publication

In the Name of Allah
200 New Words and Definitions Added to Merriam-Webster.com
Including beach read, street corn, touch grass, and nepo baby.... 

We’ve added 200 new words and definitions to our iconic dictionary – maybe not a beach read, but worthy of a For You page and nearly as irresistible as street corn. All the additions have demonstrated widespread use over time, and offer a window into the world today. Here’s a selection::::........ 

۲۵ مهر ۰۳ ، ۱۲:۰۶
انتشارات هدهد - Hodhod publication

مراسم تشییع سرلشکر پاسدار شهید عباس نیلفروشان مستشار عالی کشورمان در لبنان روز سه شنبه ۲۴ مهر ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح در میدان امام حسین (ع) تهران آغاز شد و مسعود پزشکیان، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام غلامحسین محسن اژه ای، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه ، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار عزیز جعفری فرمانده سابق سپاه، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه، سردار ایرج مسجدی معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه ، سردار قاسم رضایی جانشین فرماندهی فراجا، محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و محمد مخبر مشاور و دستیار رهبر انقلاب در این مراسم حضور دارند.

۲۴ مهر ۰۳ ، ۲۳:۰۴
انتشارات هدهد - Hodhod publication
۲۲ مهر ۰۳ ، ۲۰:۰۶
انتشارات هدهد - Hodhod publication

بسم رب الشهداء و الصدیقین 

جزئیات تشییع پیکر شهید نیلفروشان در "مشهد، تهران و اصفهان"

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) جزئیات تشییع پیکر شهید نیلفروشان در اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار مجتبی فدا در جمع خبرنگاران درباره پیدا شدن پیکر مطهر شهید سردار نیلفروشان و مراسم تشییع این شهید والامقام گفت: سپاه پاسداران برای یافتن پیکر مطهر سرلشکر پاسدار نیلفروشان پیگیری‌های زیادی انجام داد و پیکر مطهر این شهید والامقام در عملیات تفحص سپاه پیدا شد و ان‌شاءالله در اولین فرصت به کشور برگردانده می‌شود.

۲۱ مهر ۰۳ ، ۲۳:۱۳
انتشارات هدهد - Hodhod publication

هوالجمیل / طبق مطالبات مردم برای بازدارندگی در برابر اسرائیل جنایتکار که بمب اتم دارد،  ساخت سلاح اتمی، لازم است،  انشاءالله  رهبری آن را واجب کنند. یا علی

 

۱۹ مهر ۰۳ ، ۲۱:۳۸
انتشارات هدهد - Hodhod publication

۱۷ مهر ۰۳ ، ۰۷:۱۶
انتشارات هدهد - Hodhod publication
۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۵۶
پمپئو : ایران می تواند اسرائیل را ۲ هزار و ۵۰۰ بار نابود کند
تهران-ایرنا- مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا در اذعان به قدرت موشکی ایران اعلام کرد که تعداد زیاد موشک های ایران به این معنی است که این کشور می تواند ۲ هزار و ۵۰۰ بار رژیم صهیونیستی را نابود کند.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا, پمپئو که در دولت دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا فعالیت می کرد, در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس نوشت:ایران نیم میلیون موشک بالستیک دارد، یعنی می تواند عملیات اخیر خود را تکرار کند و ۲ هزار و ۵۰۰ بار اسرائیل را نابود کند.

به گزارش ایرنا, سرتیپ ذخیره «ران کوخاف» فرمانده سابق سامانه پدافند هوایی رژیم اسرائیل در گفت و گو با روزنامه صهیونیستی «والا» گفت که وارد شدن به جنگ فرسایشی با ایران به نفع اسرائیل نیست.

وی افزود: ایران دارای یک سامانه موشکی بزرگ با برد بلند است.

فرمانده سابق سامانه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی اذعان کرد: به رغم کارآمدی سامانه پدافند هوایی اسرائیل، این سامانه دارای نواقصی است و کامل نیست.

موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در عملیات «وعده صادق ۲» پس از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید، دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد با رمز مبارک یارسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

بر اساس گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی و تصاویر ماهواره ای منتشر شده از محل مورد هدف موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خسارت‌های زیادی به پایگاه هوایی «نواتیم» واقع در صحرای النقب در نتیجه عملیات موشکی ایران وارد شد.

براساس گمانه زنی برخی از رسانه های رژیم صهیونیستی از تصاویر ماهواره ای منتشر شده، تعدادی از جنگنده های رژیم صهیونیستی از جمله اف ۳۵ در عملیات «وعده صادق ۲» آسیب دیده اند اما ارتش رژیم صهیونیستی دیروز ادعا کرد که در پاسخ موشکی ایران، آسیبی به جنگنده های این رژیم وارد نشده است.
۱۶ مهر ۰۳ ، ۲۳:۴۱
انتشارات هدهد - Hodhod publication
هوالجمیل

فردا، جمعه ١٣ مهرماه ١۴٠٣ در مصلای تهران بزرگترین عملیات شهادت‌طلبانه تاریخ برگزار خواهد شد.

میلیون‌ها ایرانی، جمعیتی بیشتر از کل جمعیت رژیم جعلی صهیونیستی، در حالی که احتمال حمله موشکی یا هوایی یا بمب‌گذاری اسرائیل غاصب را می‌دهند، به نیابت از شهدا دست زن و بچه‌شان را می‌گیرند و به مصلای تهران برای اقامه #نماز_جمعه به امامت #امام_خامنه_ای می‌برند.

خوش به سعادتشان و جای ما و شما سبز.....

فردا علیرغم میل نظام سلطه و غربگداها، تاریخ جدید جهان به وسیله همین شیران شهادت‌طلب و به رهبری امام‌شان رقم خواهد خورد. انشاءالله
@KhyaleVasl | خِیـٰـالِ وَصـْـلْ✨
۱۲ مهر ۰۳ ، ۲۱:۲۵
انتشارات هدهد - Hodhod publication

با سلام و عرض ادب، و خدا قوت به سپاه و تبریک به کل جبهه مقاومت

  1. ویدیوی بی‌نظیر برخورد موشک‌های ایران به اسرائیل از اردن
  2. لحظات پرتاب موشک‌های آمریکا برای مقابله با موشک‌های ایران
  3. ویدیویی از حمله ایران به اسرائیل که 20 میلیون دیده شد!
  4. هشت ویدیو حمله ایران به اسرائیل که پربیننده شد
  5. وضعیت قهوه‌خانه‌ تهران هنگام حمله ایران به اسرائیل
  6. تصاویر شعارهای روی موشک‌های پرتابی به اسرائیل
  7. بوسه‌ و رژه افتخار با بوستر موشک ایران در فلسطین!
  8. تصاویر باشکوه از پای سکوی پرتاب موشک‌های ایران سمت اسرائیل
  9. تصاویر نتانیاهو پس از حمله ایران که وایرال شد
  10. واکنش مسعود پزشکیان به ترورش توسط اسرائیل
  11. روایت خبرنگار انگلیسی از بارش موشک‌های ایران روی اسرائیل
  12. ویدیویی از حمله ایران که دهه هشتادی‌ها وایرال کردند
  13. جنگنده‌ها چند موشک بالستیک ایران را هدف قرار دادند؟ گزارش اسکای نیوز
  14. جدال دیدنی بر سر جنگ ایران و اسرائیل در تلویزیون انگلیس
  15. چرا مردم از عواقب حمله به اسرائیل نمی‌ترسند؟
  16. روایت سرهنگ اسرائیلی از ابعاد حمله ایران به اسرائیل؛ بزرگ‌ترین حمله بالستیک تاریخ!
  17. چهار ویدیوی حمله ایران به اسرائیل که چشم عرب‌ها را گرفت
  18. هفت دقیقه تصاویر تازه از پرتاب‌های ایران به اسرائیل
  19. آهنگ حماسی انگلیسی درباره حمله ایران به اسرائیل + زیرنویس
  20. تصاویر تماشایی از پرواز موشک‌های ایران از پنجره یک هواپیما
  21. تصاویر باکیفیت از لحظه پرتاب موشک‌های ایران به اسرائیل
  22. تصاویر سربازان صهیونیست در لحظه حمله ایران
  23. فریادهای «سپاه انقلابی تشکر تشکر» همزمان با توصیه قالیباف
  24. مکانیزم موشک مورد استفاده برای حمله به اسرائیل
  25. تصاویر گودال عظیمی که موشک ایران در اسرائیل ایجاد کرد
  26. شادی کودکان فلسطینی از حمله ایران
  27. رجزخوانی مجری صداوسیما پس از حمله ایران به اسرائیل
  28. ایران در موج بعدی کدام نقاط اسرائیل را می‌زند؟ پاسخ سرلشکر باقری
  29. ویدیوی مکالمه حساس سردار سلامی با پزشکیان حین حمله به اسرائیل
  30. لحظات شادی مردم ایران پس از حمله موشکی به اسرائیل
  31. عکس: شادی مردم ایران از حمله‌ موشکی به اسرائیل
  32. تصاویر آواربرداری مجموعه نظامی اسرائیل پس از حمله موشکی ایران
  33. سخنگوی ارتش اسرائیل: موشک‌های ایران به ما برخورد کرد+زیرنویس اختصاصی
  34. عصبانیت بلینکن از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  35. لحظات برخورد ده‌ها موشک ایران به پایگاه هوایی اسرائیل
  36. اولین واکنش ازسوی کاخ سفید به پاسخ موشکی ایران
  37. تصاویر کانال 14 اسرائیل از لحظه اصابت موشک‌های ایران به اسرائیل
  38. تلاش ارتش اسرائیل برای لاپوشانی تبعات انتقام موشکی ایران
  39. لحظات درگیری موشک‌های ایران با سامانه پیکان
  40. تصاویر شلیک موشک عماد به سمت قلب اسرائیل
  41. تصاویر رژه شادی عراقی‌ها پس از حمله ایران به اسرائیل
  42. تصاویر صهیونیست‌ها درون پناهگاه‌ها حین برخورد موشک‌های ایران+زیرنویس اختصاصی
  43. پیام رهبر انقلاب به زبان عببری در پی حمله موشکی
  44. تصاویر شادی اردنی‌ها روی بوستر موشک ایران
  45. تصاویر شادی مردم غزه در لحظات برخورد موشک‌های ایران به اسرائیل
  46. هشدار رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به اسرائیل
  47. واکنش شماری از نمایندگان مجلس به حمله موشکی
  48. هشدار فرمانده سابق اطلاعات سپاه به اسرائیل برای پاسخ به ایران
  49. پیام پزشکیان در پی حمله موشکی ایران به اسرائیل
  50. لحظه اعلام حمله ایران به اسرائیل در تلویزیون و اطلاعیه سپاه
  51. بیانیه دوم سپاه از جزئیات عملیات «وعده صادق ۲»
  52. پوستر سایت رهبر انقلاب در پی حمله ایران به اسرائیل
  53. تصاویر شلیک تا اصابت موشک‌های ایران به اسرائیل از 100 زاویه
  54. گزارش الجزیره از لحظات اصابت مستقیم موشک‌های ایران به تل‌آویو+زیرنویس
  55. سکوی گازی صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد + عکس
  56. واکنش ترامپ به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  57. سردار وحیدی: عملیات امشب «وعده صادق» دیگری بود
  58. هشدار مقاومت عراق به آمریکا و دشمن صهیونیستی
  59. توقف پروازهای داخلی و خارجی / آسمان تهران بسته شد
  60. واکنش بایدن درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل
  61. 40 ویدیو از برخورد موشک‌های ایران به مواضع اسرائیل
  62. بیانیه نمایندگی ایران درباره پاسخ موشکی به اسرائیل
  63. بیانیه مهم سپاه درباره حمله ایران به اسرائیل
  64. رسانه عبری: با حمله موشکی بی‌سابقه ایران مواجه هستیم
۱۲ مهر ۰۳ ، ۲۰:۰۲
انتشارات هدهد - Hodhod publication