انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

۷ مطلب در مرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

اهواز - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی، گروه‌های جهادی و تمام امکانات خود، آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرز چذابه است.

به گزارش ایرنا ، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز پنجشنبه در بازدید از پایانه مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوزستان با تمام توان خود پای کار خدمت به زائران اربعین است و امسال نسبت به سال‌های گذشته زیرساخت های مناسبی برای پذیرش زائران تدارک دیده شده است.

وی افزود: پذیرش زائران در هر ۲ مرز استان بخصوص پایانه مرزی چذابه ، با شرایط مناسب و روان در حال انجام است و امسال رضایت مردم نسبت به گذشته افزایش خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با تاکید بر اینکه در زمینه تامین آب معدنی و یخ پیش بینی‌های لازم انجام شده است ادامه داد: اگرچه شرایط آب و هوایی سختی را در پیش داریم اما تمهیدات لازم برای استراحت و تردد زائران در فضای مناسب انجام شده است.

 

بیشتر بخوانید

 

وی بیان کرد: موکب داران و مجموعه شهرداری، استانداری و بسیج سازندگی سپاه برای خدمت به زائران تلاش‌های فراوانی دارند که یکی از اقدامات مهم نصب سایه بان و مه‌پاش در طول مسیر منتهی به عراق در مرز چذابه است.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: همچنین تعداد سرویس های بهداشتی نیز افزایش یافته و محل برای اسکان موقت رانندگان نیز در توقفگاه‌ها، پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: آسفالت و افزایش سطح توقفگاه چذابه یکی از اولویت ها بود که بیش از ۳۰ هکتار به محدوده آن افزوده شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اظهار کرد: سپاه استان نیز همراه با موکب داران و مردم آماده ارایه امکانات برای خدمت رسانی به زائران است.

وی خاطرنشان کرد: فضای عمومی که باید در اربعین حاکم باشد، روز به روز بیشتر می‌شود و پرچم به‌دستانی را در مسیر مشاهده می‌کنیم که به سمت کربلا می‌روند و در طول مسیر از سوی مردم شریف دشت آزادگان به خوبی میزبانی می‌شوند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور همچنین در خصوص تدابیر صورت گرفته برای تسهیل در گذر اتباع خارجی از مرز چذابه تاکید کرد و افزود: تمامی تمهیدات برای تسهیل در تردد و اسکان اتباع خارجه در نظر گرفته شده اما شرط تردد آن ها از مرز داشتن روادید کشور عراق است.

۱۹ مرداد ۰۳ ، ۱۶:۴۰
انتشارات هدهد - Hodhod publication
به گزارش تابناک به نقل از مهر؛ حسن هانی زاده کارشناس سیاسی منطقه غرب آسیا در خصوص ضرورت دادن پاسخ به رژیم صهیونیستی به خاطر ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران، گفت: ایران این حق را دارد که بر اساس قوانین بین‌المللی و طبق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل به رژیم صهیونیستی به خاطر ارتکاب به جنایت ترور شهید اسماعیل هنیه، پاسخ کوبنده‌ای بدهد.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از همه ظرفیت و توان دیپلماتیک خود استفاده کرده است، از جمله آن درخواست ایران به شورای امنیت برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت بود که در آن نشست، اغلب کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل به جز آمریکا، انگلیس و فرانسه این جنایت را محکوم کردند، این نشان می‌دهد، آن سه کشور که دارای حق وتو در شورای امنیت هستند، در ترور اسماعیل هنیه همکاری مستقیم و غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی داشتند.
این کارشناس سیاسی غرب آسیا بیان کرد: در واقع ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفت که نقض حاکمیت دوگانه ایران و قطر تلقی می‌شود. این نقض حاکمیت به اعتبار آن است که اولاً اسماعیل هنیه به دعوت رسمی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب، به تهران سفر کرده بود و ترور وی نقض آشکار حاکمیت ایران است؛ از سویی اسماعیل هنیه با گذرنامه سیاسی قطری به تهران سفر کرده و مهمان ویژه جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شد و مانند سایر مهمانانی که از سراسر جهان به تهران سفر کرده بودند، از مصونیت سیاسی برخوردار بود.
هانی زاده با اشاره به آمادگی افکار عمومی منطقه و جهان برای پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، گفت: زمینه افکار عمومی برای پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران بسیار مناسب و فراهم است و ایران در زمان و مکان مناسب زمانی که تشخیص دهد، این کار را انجام خواهد داد.
وی با اشاره به تعامل ایران با محور مقاومت ادامه داد: رایزنی‌ها بین ایران و محور مقاومت آغاز شده و ساعت صفر حمله هم تعیین شده است، زیرا به هر حال محور مقاومت و ایران همزمان عمل خواهند کرد اما در پاسخ باید شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی و شرایط داخلی اراضی اشغالی را در نظر گرفت، زیرا اینها جزئی از مؤلفه‌های آن است، لذا باید همه مسائل و جوانب را در نظر گرفت.
این کارشناس بین المللی غرب آسیا با اشاره به شرایط داخلی سرزمین‌های اشغالی خاطر نشان کرد: از یک هفته پیش و بعد از ترور اسماعیل هنیه شرایط در اراضی اشغالی دگرگون شده است، به گونه‌ای که تمام پروازها به فرودگاه بن گوریون در تل آویو لغو شده است. صهیونیست‌ها به فروشگاه‌ها هجوم برده و به ذخیره مواد غذایی پرداختند. همچنین بیش از یک میلیون نفر از صهیونیست‌ها در شمال اراضی اشغالی در حال حاضر حدود یک هفته است که در پناهگاه‌ها به سر می‌برند.
هانی زاده ادامه داد: مراکز صنعتی اقتصادی رژیم صهیونیستی در طول هفته گذشته به خاطر همین احتمالی ایران، تعطیل شده است. از طرف دیگر همه تأسیسات حیاتی و استراتژیک رژیم صهیونیستی توسط ایران و برای پاسخ شناسایی شده است و زمان نهایی حمله با نظر مقامات سیاسی و نظامی تعیین خواهد شد.
۱۹ مرداد ۰۳ ، ۱۵:۳۵
انتشارات هدهد - Hodhod publication

اتحاد تاریخی شیعه و سنی بعد از شهادت «هنیه»

اتحاد میان اهل تسنن و شیعیان بعد از اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حق اسماعیل هنیه و ابعاد پاسخ محور مقاومت به تجاوزات تل آویو از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: توجه جهانیان همچنان به موضوع واکنش قطعی محور مقاومت به ترورهای اخیر رژیم صهیونیستی در تهران و بیروت معطوف است به طوری که تحلیلگران از وحشت صهیونیست‌ها از وعده صادق ۲ سخن می‌گویند.

اتحاد تاریخی شیعه و سنی بعد از شهادت «هنیه»

روزنامه القدس العربی در خصوص فلسطین نوشت: اوضاع برای فلسطینی‌ها و نبرد آنها با اشغالگران صهیونیست به مرحله حساسی رسیده است. صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند به آرزوهای خود برای تأمین امنیت به اصطلاح سرزمین موعود بعد از گذشت دهه‌های طولانی دست پیدا کنند. فلسطینی‌ها نیز در برابر فشارهای تل آویو و سیاست‌های کشتار سرخم نکرده‌اند. ترورهای اخیر تل آویو با وجود حمایت‌های غرب و توان نظامی بالا نمی‌تواند کفه ترازو را به نفع این رژیم تغییر دهد چرا که حق با فلسطینی‌ها است و زمانی که حق با انسان باشد اراده و قدرتش دو چندان می‌شود.

اتحاد تاریخی شیعه و سنی بعد از شهادت «هنیه»

روزنامه رأی الیوم در خصوص ترور اسماعیل هنیه نوشت: صحنه نماز خواندن رهبر ایران بر پیکر اسماعیل هنیه بهترین صحنه برای توصیف اتحاد امت اسلامی و اتحاد میان شیعه و سنی و آغازی بر پایان فصل اختلافات تاریخ این امت به شمار می‌رود. همان طور که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید برترین شما نزد خداوند باتقواترین شما است باید صرف نظر از مذاهب مختلف به میزان تقوای اشخاص توجه داشته باشیم. پیامبر اکرم (ص) نیز در خصوص سلمان فارسی فرمود: سلمان از ما اهل بیت است. موضوعاتی که میان شیعه و سنی پیوند برقرار می‌کند بسیار بیشتر از موضوعات مورد اختلاف است. چه بسا جو مثبت حاکم بر کشورهای منطقه از ایران گرفته تا عربستان، ترکیه، امارات، قطر و مصر بتواند یک آغاز تاریخی برای جهان عرب و اسلام رقم بزند.

اتحاد تاریخی شیعه و سنی بعد از شهادت «هنیه»

روزنامه سوری الثوره در خصوص ترورهای سیاسی نوشت: ترورهای سیاسی در هیچ برهه‌ای از تاریخ اقدام شجاعانه به شمار نیامده و نمی‌آید. کسی که دست به ترور می‌زند در توهم پیروزی به سر می‌برد اما این واقعیت ندارد. ماهیت ترور، یک اقدام بزدلانه است که نشان از شکست دارد. این بدان معنی است که دشمن به مرحله شکست نهایی رسیده و دست به ترور می‌زند. درست است که شهادت یک فرمانده در محور مقاومت دردناک است اما زودگذر بوده و خیلی زود جایگزین می‌شود. آنچه که رژیم صهیونیستی دستاورد و پیروزی می‌داند آخرین میخی است که بر تابوت شکست خود می کوبد.

اتحاد تاریخی شیعه و سنی بعد از شهادت «هنیه»

روزنامه سوری الوطن در گزارشی نوشت: آمریکا باید مانع واکنش رژیم صهیونیستی به حملات قریب الوقوع محور مقاومت شود چرا که در غیر این صورت شاهد آغاز جنگ فراگیر در منطقه خواهیم بود؛ جنگی که شدیدترین درگیری در منطقه از زمان تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود. به نظر می‌رسد کابینه رژیم صهیونیستی بعد از سفر اخیر نتانیاهو به آمریکا و دریافت حمایت از سوی کنگره این کشور تصمیم گرفته دامنه آتش را به سمت لبنان بکشاند.

اتحاد تاریخی شیعه و سنی بعد از شهادت «هنیه»

روزنامه یمنی المسیره در خصوص تحولات منطقه نوشت: هیچ تفاوتی میان رؤسای جمهور آمریکا از لحاظ گزینه‌ها و اهداف وجود ندارد. رژیم صهیونیستی نیز مانند آمریکا برای جنگ افروزی در منطقه به دنبال بهانه بود که حادثه ساختگی جولان اشغالی این بهانه را به دستش داد. آمریکایی که به بهانه سلاح‌های کشتار جمعی در عراق اقدام به لشکرکشی به این کشور می‌کند چطور انتظار دارد کشوری در اندازه ایران برای حق مشروع دفاع از خود وارد عمل نشود و یا واشنگتن برای این حق مشروع شرط و شروط تعیین کند؟ دلیلی ندارد ایران و محور مقاومت از جنگ منطقه‌ای هراسی داشته باشند بلکه این آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که باید بترسند.

اتحاد تاریخی شیعه و سنی بعد از شهادت «هنیه»

روزنامه المراقب العراقی در این خصوص نوشت: توجه جهانیان همچنان به مسأله واکنش ایران به ترور اسماعیل هنیه معطوف است. طی روزهای گذشته موجی از هیأت‌های عربی و غربی به سمت ایران روانه شده‌اند تا برای کاهش سطح واکنش این کشور چانه زنی کنند؛ این در حالی است که تهران تمام این درخواست‌ها را رد کرده و پیام خود را به کشورهای عربی نیز مخابره کرده است. رسانه‌های عربی و غربی از موج فراری سخن می‌گویند که اراضی اشغالی شاهد آن است. همین انتظار و وحشت بخشی از واکنش ایران به شمار می‌رود. صهیونیست‌ها از وعده صادق ۲ هراس دارند.

اتحاد تاریخی شیعه و سنی بعد از شهادت «هنیه»

روزنامه عراقی الصباح در خصوص نظامیان آمریکایی در این کشور به نقل از یاسر الحسینی عضو پارلمان عراق نوشت: ما خواهان عملیاتی شدن مصوبه پارلمان عراق مبنی بر بیرون راندن نیروهای آمریکایی از این کشور در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم. تشدید اقدامات دولت برای اجرای این مصوبه در آینده نزدیک ضروری و مهم است. نیروهای آمریکایی در عراق عناصر اشغالگری به شمار می‌روند که حاکمیت این کشور را نقض کرده‌اند.

۱۵ مرداد ۰۳ ، ۱۶:۲۴
انتشارات هدهد - Hodhod publication
فالوده شیراز و تبرک شدهٔ‌ ‌شاهچراغم
شرمندهٔ سالار شهیدانم و درمانگر داغم

خواهم ز خدا تا که بچسبم به دل زائر مولا
در کرب و بلا تا که شود فاش رسالات و بلاغم

رسالات و بلاغ، قرآن کریم سوره 22/72 و 23
۰۶ مرداد ۰۳ ، ۰۲:۲۰
انتشارات هدهد - Hodhod publication
۰۳ مرداد ۰۳ ، ۱۲:۵۷
انتشارات هدهد - Hodhod publication
یکی از اعضای مجلس شورای یمن با انتشار یک پست در فضای مجازی تل آویو را تهدید کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، «عبدالسلام جحاف» عضو مجلس شورای یمن با انتشار یک پست در فضای مجازی، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد.
وی در این پست نوشت: حمله ویرانگر بر سر صهیونیست‌ها آوار خواهد شد تا دل‌های مؤمنین تسلی خاطر پیدا کند.
جحاف اضافه کرد: شمارش معکوس آغاز شده است.
لازم به ذکر است که وحشت رژیم صهیونیستی از واکنش انتقامی نیروهای مسلح یمن باعث شده صهیونیست‌ها شب ناآرامی را داشته باشند.
رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که شب گذشته عناصر هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از ترس واکنش نیروهای یمنی در سطح بالایی از آماده باش به سر بردند.
۰۲ مرداد ۰۳ ، ۱۰:۴۴
انتشارات هدهد - Hodhod publication

وزیر ارتباطات گفت: احتمالاً در مردادماه سیزدهمین پرتاب ماهواره در دولت سیزدهم را خواهیم داشت که یک رکورد محسوب می‌شود و یکی از عملیات‌های پیچیده فضایی خواهد بود.
به گزارش گروه فضا و نجوم خبرگزاری تسنیم، عیسی زارع‌پور؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر، گزارشی از اقدامات و دستاوردهای این وزارتخانه در دولت سیزدهم ارائه کرد.
زارع‌پور با اشاره به حمایت ها و پیگیری‌های شهید جمهور برای رسیدن به دستاوردهای فضایی، افزود: احتمالا در مردادماه سیزدهمین پرتاب ماهواره در دولت سیزدهم را خواهیم داشت که یک رکورد محسوب می‌شود و یکی از عملیات‌های پیچیده فضایی خواهد بود.
وزیر ارتباطات به بزرگترین قراردادساخت ماهواره با بخش خصوصی و دانش بنیان فضایی اشاره کرد و گفت: با اجرای این قرارداد ایران به کشورهای محدود منظومه‌سازان دنیا وارد می‌شود که اولین ماهواره‌های این منظومه امسال به فضا پرتاب می شود.
وی درباره پایگاه فضایی چابهار نیز با اشاره به افتتاح فاز اول این پروژه در سال جاری، خبر از پرتاب نخستین ماهواره در دهه فجر سال جاری از این پایگاه داد.
زارع‌پور به اجرای دولت هوشمند اشاره کرد و گفت: با اجرای دولت هوشمند بسیاری از مشکلات مردم در تعامل با دولت رفع می‌شود.
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه در ابتدای دولت کارهای پراکنده‌ای در حوزه الکترونیکی کردن خدمات دولت اتفاق افتاده بود، خاطرنشان کرد: با دستور و پیگیری رییس جمهور شهید مراکز فناوری اطلاعات و هوشمندسازی در همه دستگاه‌ها به بالاترین سطح سازمانی و زیر نظر بالاترین مرجع دستگاه ها ارتقا یافتند و در قوانین بودجه سنواتی سال‌های اخیر هم همه دستگاه‌ها مکلف شدند که همه خدمات خود را از طریق یک درگاه واحد ارائه دهند و پنجره ملی خدمات خود را راه‌اندازی کنند.
وی به راه‌اندازی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در اردیبهشت سال 1401 توسط وزارت ارتباطات اشاره کرد و افزود: تاکنون تمام دستگاه‌های دولت با حدود 70 درصد خدمات خود به صورت الکترونیکی در این پنجره حضور دارند و حدود 600 خدمت نیز به صورت هوشمند ارائه می‌شود و تا 3 سال آینده کسی نباید برای دریافت خدمات به دستگاه‌های اجرایی مراجعه کند.
زارع‌پور با اشاره به همکاری راهبردی سازمان امور استخدامی در این پروژه، گفت: تاکنون 48 میلیون نفر در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند احراز هویت شده‌اند و 500 میلیون بار نیز از این پنجره استفاده شده است.
وی استعلامات بین دستگاهی را 8 میلیارد در سال گذشته اعلام کرد و با اشاره به اینکه امسال این عدد به 10 میلیارد می‌رسد، افزود: هر استعلام به معنی عدم نیاز به مراجعه حضوری یک فرد به یک دستگاه است.
وزیر ارتباطات پیگیری شهید جمهور و صداوسیما را در اجرایی شدن پنجره ملی خدمات دولت هوشمند موثر عنوان کرد.
وی به وضعیت شبکه ارتباطی کشور در ابتدای این دولت و عقب ماندگی‌های حوزه ثابت نیز اشاره کرد و افزود: برای بهبود کیفیت شبکه باید در تمام لایه‌های شبکه ارتباطی، نوسازی انجام می‌شد که این نوسازی آغاز و در حال آنجام است.
زارع‌پور با اشاره به روند شروع و ادامه پروژه فیبرنوری در دولت سیزدهم به عنوان زیرساخت اصلی ارتباطات، گفت: تا امروز در 600 شهر اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها آغاز و با شهرداری‌های این شهرها توافق صورت گرفته و دسترسی 40 درصد خانوارهای شهری به شبکه فیبرنوری در کشور فراهم شده و در صورت درخواست امکان اتصال آنها وجود دارد.
وی با بیان اینکه تعداد اتصال منازل و کسب وکارها به شبکه فیبرنوری نسبت به ابتدای دولت 2 تا دو و نیم برابر شده، افزود: با ریل‌گذاری مناسب و الزام قانون هفتم توسعه برای اجرای 20 میلیون اتصال و با تداوم آن در دولت بعدی، میزان اتصال به 3 میلیون مشترک تا پایان سال جاری می‌رسد.
وزیر ارتباطات افزایش سایت‌های نسل چهارم از 33 هزار به 44 هزار و نسل پنجم از 10 سایت به 2 هزار سایت را از دیگر اقدامات انجام شده برای نوسازی و توسعه شبکه ارتباطی عنوان کرد و گفت: بر‌اساس برنامه‌ریزی انجام شده سایت‌های نسل پنجم تا پایان سال به 6 هزار سایت افزایش می‌یابد.
زارع‌پور 2 برابر شدن ظرفیت شبکه انتقال و آی پی کشور و 5 برابر شدن ظرفیت تبادل ترافیک را از دیگر اقدامات مهم برای نوسازی و توسعه شبکه ارتباطی دانست و گفت: با این اقدامات یک کار اساسی برای توسعه و نوسازی شبکه ارتباطی کشور صورت گرفته است تا به شکل ریشه‌ای مسئله سرعت اینترنت برای همیشه حل شود.
وی به مسیرهای متنوع ورود اینترنت به کشور اشاره کرد و افزود: هم اکنون پهنای باند اینترنت تامین شده به اندازه دوبرابر نیاز کشور رسیده است.
وزیر ارتباطات، توسعه ارتباطات در روستاها را بر مبنای نگاه عدالت محور دولت سیزدهم دانست و گفت: در این دولت 8 هزارو 200 روستای بالای بیست خانوار به اینترنت پرسرعت متصل شدند و در راه‌اندازی سایت‌های این روستاها 3 هزار روستای زیر 20 خانوار نیز تحت پوشش قرار گرفتند که آمار روستاهای تحت پوشش به 97 درصد و جمعیت روستایی که به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند را به 98.5 می رساند.
زارع‌پور به حمایت از سکوها و پیام رسان‌های داخلی در دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: کاربران این سکوها بین 4 تا 12 برابر افزایش داشتند و برنامه ما این است که این پیام رسان ها به سمت خدمت رسانی و ارائه خدمات به مردم حرکت کنند.
وی از 30 مورد حمایت در مصوبه حمایت از کسب و کارها در کارگروه اقتصاد دیجیتال یاد کرد و افزود: یک مورد این حمایت ها معافیت مالیاتی این کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی است.
وزیر ارتباطات اعلام کرد: در 3 سال گذشته 500 هزار کسب و کار جدید در سکوهای داخلی راه‌اندازی شده است.

۰۲ مرداد ۰۳ ، ۰۹:۲۳
انتشارات هدهد - Hodhod publication